Ülkemizde yaşanan afetten dolayı hepimizin başı sağ olsun öncelikle.
Umarım hepiniz iyisinizdir...
Ve geri dönütleriniz, ilginiz için somsuz teşekkürler, seviyorum hepinizi.
Yorumlarınız benim için çok değerli, yorum yapmayı unutmayın...uzun bir bölüm.
Unutmuş olabilirsiniz, hemen önceki bölümün sonuna bakabilirsiniz. 🤍
"Defol!"
Boğazım yırtılırcasına bağırdıktan sonra ellerimi soğuk duvara yasladım, düşmemeliydim.
Didem çıktıktan sonra mağazadaki çalışanlar yanıma gelmişti. "iyi misiniz Asya Hanım?" Adımı nerden bildiklerini bir kenara bırakıp kendimi yaslandığım duvardan almak istemiştim ama olmamıştı.
Beni pufa oturttuklarında iyi olup olmadığımı soran kadın elindeki telefonla birini aramaya koyuldu.
"Efrah Bey, evet efendim, yok, yani..."
El hareketlerini çok fazla kullanıyordu ve sürekli ağzını açıp kapatarak söyleyeceği şeyi yutuyordu.
"Endişelenmeyin lütfen ama Asya Hanım fenalaştı, girdiğimiz-"
Efrah telefonu kapatmış olmalı ki tam yarım dakika sonra kabine çok hızlı bir şekilde giriş yaptı. Çalışanlar çıkmıştı.
Büyük ve soğuk ellerini yanaklarıma yasladıktan sonra kızıl saçlarımı tek omzunda topladı ve açıkta kalan omzunu öptü."Ne oldu Asya?"
Cevap vermediğim için alnındaki damar daha da belirginleşmişti.
"Ne sikim döndü lan burda?" Çalışanların dördü de sıralandığında arayan kız ağzını açıp konuşmak için yeltendiğinde kuruyan boğazımı ıslattığımda ona seslendim. "Efrah..."
"Söyle, söyle burdayım söyle."
"Su getirin," diye bağırdı.
Yapabilirsin.
"O geldi."
Suyu bana içirdikten sonra pet şişenin kapağını kapatmadan yere fırlattı. "Kim?"
Başım döndüğünde gözlerim kendiliğinden kapanmıştı. Görmüyordum ama yer çok fazla kayıyordu, dinlemeye halim yoktu ama kulağımda uğultular çoktu, kafam o kadar ağırdı ki ben taşıyamadım.
Herkesin korktuğu benimse sığındığım o kişinin omzuna başımı yasladığımdaysa çoktan kendimden geçmiştim bile.
Sesler çok yakındı.
"Ne zaman uyanacak?"
"Biraz sonra uyanır dostum."
Gözlerimi açmayı zorladığımda Efrah başucuma geldi hemen. "iyi misin?" Ellerimi avuçları arasına alıp öptüğünde başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18
ChickLitDaddy issues kitabıdır. Kitabın bu başlık altında olması uyarı niteliğindedir! Sağanaktan kaçmanın tek yolu, bir yere ya da birine sığınmaktır.