20. Bölüm

9.9K 322 145
                                    

Selamlar balar

Bölümdeki detayları kaçıranlar var, artık bir şeyleri çözmeniz gerekiyor ama ben zaten bölümler arası çok vakit koymayacağım

Bol bol yorum yapalım. 🖤

"Gideceğim bu evden."

Onun yanından ayrılıp koşar adımlarla merdivene tırmanmaya başladım. Kolumu saran elin sahibi olan adamın yüzüne bakabilecek kadar sakin değildim.

"Ne demek gideceğim?"

"Senin zannettiğin kadar gurursuz değilim ben anladın mı,"  eline tırnaklarımı geçirmeye başladım ama umrunda değildi. "O kadının söylediği şeyi kabul edip bir de yanında oturamam," tırnağımı eline daha çok geçirdim. "O yüzden gidiyorum işte."

"Senin benden gitme gibi bir ihtimalin olamaz."

Delirecektim. Pişkin pişkin konuşuyordu ama benim ellerim titriyordu.

"Ya yatmışsın kadınla ya, yatmış!" Boğazım acıyana kadar bağırdığım için Efrah'ın yüksek sesimden rahatsız olduğunu alnında belirginleşen damarlar belli ediyordu. "Nasıl? Çok aciz miydim onun seçtiği kıyafetleri giyerken, acıdın mı bana?"

"Lan nerden uyduduyorsun yattığımı?"

Elini elimden kurtardıktan sonra sigarasını yaktı. Masada duran kül tablasını yere çaldım, konuşacaktı, benimle konuşacaktı.

Çalan telefonu sebebi bendim. Efrah telefonu açtı ve sigarasını bir şey olamamış gibi içerken gözlerimin içine bakıyordu. "Sorun yok."

Sigarayı bana işaret parmağı ve baş parmağı arasına sıkıştırıp doğrulttu. Boğazı hafif hafif kızarmaya başlamıştı.

"Sana ben güven verememişim," sigarayı avcunun içine bastırdı. "Benim gibi bir adama bunu söyledin ve senin ne yaptığından dahi haberin yok."

Sigaranın külleri halıya düştü.

"Babam annemi aldattı. Babamdan o günden beri nefret ediyorum, annemi aldattığı için her gece ağladığımı hatırlıyorum, gözlerimle görmek bir yana, annemin bana aldatılışını anlatırkenki  çaresizliğini hatırlıyorum. Senin bana saniyeler önceki bakışınla aynıydı." Kesik bir nefes aldı. Sigarası bu kesik nefesini hapsetti. "Gözlerinde annemi gördüm."

Kafasını iki yana salladı. Sigarayı yere attı. "Bana tüm küfürleri saysan bu kadar koymazdı."

Yanıma geldi. Gülüyordu, gözleri bomboş bakıyordu. "O kadın kim biliyor musun?" Ellerini yanaklarıma bastırdı, dudaklarım büzüştü. Dudaklarını dudaklarıma kenetledi, gözünden akan yaşın soğukluğu canımı yaktı. "O günkü günahın meyvesi."

O günkü günahın meyvesi.

"Efrah." Sesimdeki acı, söylediklerimin günahını sırtlanıyordu. Ölmüştüm ama yaşıyordum, ağlıyordu. "Ne olur affet."

"Bir türlü kabullenemiyor babamın kızı olduğunu."

Sanki tenimde bir bıçak vardı ve kalbimi hedef almıştı.

Kafasını iki yana salladı. Kendiyle benim aramın mesafesini ikiye katladı.

"Sana çok taviz verdim ben."

Gözlerimdeki yaşlar kayboduğu an yenisi ekleniyordu. "O da ne demek?"

"Bu evden gitmeyi aklından silip atacaksın," doğrulttuğu parmağını takip ettim. Sözleri banaydı ama kendisini bile farkına varamamış gibiydi. "Duydun mu? Her götün sıkıştığında benden gitmek istemeyi kes artık."

ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin