11. Bölüm

16K 469 102
                                    

Merhabalar ballarıım.

Biliyorum çok beklediniz ama ne olur affedin beni😔

Hem bölüm çok uzun, tam istediğiniz gibi💕💕💕

Yorumları basmayı unutmayın!!!

🖤

Sağanaktan kaçmanın tek yolu, bir yere ya da birine sığınmaktır.

Yoldaydık.

Ya da ben onu tanığım itibaren bir yolda olduğumun bilincindeydim.

İki elimi de alıp kucağına çektiğinde başımı omzuna yasladım.

Bir süre yol katettikten sonra araba yavaşlayınca trafik olduğunu anlamıştım, Efrah sıkıntılı bir nefes çekti içine.

"Nefret ediyorum trafikten."

Genellikle mizacı sert bir adamdı. Sıktığı parfümün kokusunu fark etmeden soluduğumda ne kadar da zevkli olduğunu tekrar fark ettim.

Avcumu açıp, her bir parmağıma masaj yapıp öpücük kondurduğunda mayışmıştım.

Saatine bir bakış attıktan birkaç saniye sonra trafiğin akışı normale dönmüştü.

"Beni tanımıyorsun?"

"Biliyorum," dedim bir nefes vererek, sürekli bana bunu hatırlatıyordu.

"Eğer annenin tavrı seni rahatsız ederse kanatlarını indirmeyeceksin," sesi inanılmaz otoriterdi.

"Efrahtı o."

Otoriter adam.

"Sen beni çok hafife alıyorsun," dedim, dudaklarına doğru fısıldayarak. Dudaklarımı büzüştürüp yüzüme derin bir bakış attıktan sonra saçıma bir öpücük kondurdu.

"Erdem'in zevzek tavırlarına katlanacağımı bilmemek bu sikik geceyi daha da kötü bir hale getiriyor."

"Gitmeyelim," dedim duygu dolu bakarak. Çok gergin ve heyecanlıydım.

Tanrım, bu adamı nasıl tanımıyormuş gibi yapabilirdim...Bir defa görmem yeterli olurdu onu hatırlamak için, ve şimdi dahası ona çok daha yakındım.

Her anlamda.

Ne kadar yanında güçlü durmaya çalışsam da bu gardımın ardında her şeyden korkan küçük kız vardı. Tüm korkularımın sebebi olan, annemle günler sonra buluşacaktık.

Telefonumun zil sesini duyduğumda Efrah avcundaki telefonu bana verdi. O kadar dalgındım ki telefonumu almayı unutmuştum, ama o unutmamıştı.

Telefonu açtığımda annemin sesini duydum.

"Nerdesin?" 

Kısa bir es geçtim. Güçlü çıkmalıydı sesim. "Yağmurda."

"Dalga geçmiyorum seninle ben-"

"Ama ben geçiyorum. Neden aradın?"

"Ablanın seni aramadığı detayını atlayarak söylüyorum bunu. Attığım konuma gel her nerdeysen. Gelmek zorundasın. Erdem'le yemek yiyeceğiz."  

Sonlara doğru sevinçli çıkan sesine göz devirdim. Kızını hiç tanımadığı bir adama sırf zengin diye verdiğinden emindim, mutlu olma cabası da bundandı.

ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin