18. Bölüm

11.6K 350 42
                                    

Selamlaar.

50K oluruz muhtemelen bölümü attıktan birkaç gün sonra, bu yükselişler daim olsun. Sizi çok ♥️

Kurguda eksik gördüğünüz, yarım kalmış gibi gelen her bir detayın arkası gelecektir. Bilenler bilir, böyle yazmayı seviyorum...

Yıldızları doldurabilir miyiz başlamadan önce?

Saatin ikisinde bölüm atıyorum, ve gözüm kapanmak üzere....

Ben uykuya siz bölüme.


Efrah adamlarını sitenin açık olan alanına dikmişti.

Kimse ona bir şey diyemezdi, kaldığı daire bile kiraydı ama istese tüm siteyi alabilirdi. Alırken burdan gideceğini biliyordu.

Şimdi tüm adamları onunlaydı.

"Artık tek değilim." Dimdik duruyordu. Korkusuz, cesur.

"Geldiğimde," dedi, sesini çikartabildiği kadar yüksek çıkartarak. Boğazındaki damarlar iyice belirginleşmişti. "Her şey daha başka olacak. Bambaşka. Gideceğiz burdan, harekete geçmelerini beklemeden harekete geçeceğiz."

"Anladınız mı beni?"

Sesindeki kusursuz tokluk, bir bıçak gibi kesmişti rüzgarın uğultusunu.

Adamların önünde Ahmet Abi Selim'in hemen önünde Efrah vardı.

"Beyim," dedi başını kaldırarak Selim. "Senden gelecek emire tabiiyiz, biliyorsun."

Efrah Selim'in yanına ilerledi. Selim de biliyordu ki, Efrah konu iş ve özel hayatı olunca kimseyi tanımıyordu, hatta öyle kuralları vardı ki Selim bile bazen ağzını açmaması gerektiğini bilirdi ama Efrah adamlarıyla konuşurken sözcüleri Selim'di.

Elini omzuna koydu Efrah. Boynuna asıldı hafifçe.

"Gösterin," dedi dişlerini sıkarak. "Bana bildirmeyin, gösterin. Geldiğimde tüm bilgileri elimde görmek istiyorum."

Yanındam ayrılıp tekrar aynı yerine geçti.

"Bu ay maaşlarınızı üç katı alacaksınız, her gece çalışacağız, her gece o itlerin ensesinde olacağız."

"Sitenin etrafını sarın, dışardan biri gelirse almayın."

Selim ve Ahmet kafasını salladı.

"Anlaşılmayan?"

Ses gelmedi.

Efrah siteden ayrıldığında bir araba da arkasından geliyordu.
Tahmin edebiliyordu ama olanak vermek istememişti, birçok kötü adamlarla çalışmış, işbirliği yapmıştı ama bu bambaşka bir şeydi. Yapılan ihanet kızına olduğundaysa Efrah kendini kaybetmişti.

Şimdiyse kendini bulmak için yola çıkmıştı.

Ahmet'ten Didem'in kaldığı evin adresini istedi, tabletine gelen bildirime tıkladı, halâ o evde kalıyordu. Kaşlarını çattı, nasıl da anne kız mutlu yaşıyorlardı.Uzunca yol katettikten sonra evlerinin önünde durdu. Sakin bir mahallede yaşıyorlardı, evleri iki katlıydı.

Elini çenesine atıp izlemeye koyuldu Efrah. Adamları Didem'i evden gözleri bağlı bir şekilde çıkartıyorlardı.

Hiç acımadı. Zira Efrah bir ise koyulduysa ya olacaktı, ya olacaktı. Aklına yatan bir yılan gibi zihninde dolanır, gayeleri beyin sınırlarını tırmalardı. Şimdi karşındaki kadının bağırış sesleri onu pişman bırkamıyordu, çünkü kızına yapılan, ona yapılmıştı. Kan bağından başka bir bağ da göremiyordu aralarında.

ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin