Selam ballarım.
Bolca yorum bekliyorum.
Bu bölüm+18 ögeler içermektedir.
Şarkılar: Searing - İmaginary Ambition
bu müthiş 😋You Say- Two Feet
I want to - Rosenfald
(Özellikle açmanızı istiyorum.)
🖤
Gecenin bir yarısıydı ve ben karnımın ağrısıyla uyanmıştım.
Gözümü açtığım gibi karnıma giren keskin acıyla gözlerim anında dolmaya başlamıştı. Elimi bir halta yarayacakmış gibi hafifçe karnıma bastırdığımda ağzımdan bir inilti kaçtı.
"Bebeğim?"
"Efrah karnım çok ağrıyor," dedim ağlamaklı bir tonda. Işığı açtığında onun gözlerini gördüğüm gibi daha çok dolmuştu gözlerim.
Avuçlarını yanaklarıma bastırdı, yanağımı eline ittirdim kedi gibi."Şş ağlama, geçecek."
Aklıma yatağa geçmiş olabilme ihtimaliyle dudaklarımı ısırdım. "Benim kalkmam lazım."
Birkaç saniye yüzümde gezindi gözleri. "Gel bakalım. Sıcak bir duş al." Ellerini bacaklarımın altından geçirip ben onun kucağında yarı yatar biçimde aldığında odasında olan banyoya girmiştik.
Beni lavabo tezgahına oturttuktan sonra üzerimdeki tişörte yöneldi. Refleksle ellerini tuttum.
"Şaka yapıyorsun," dedi akan gözyaşlarımı tenimden ayırırken.Ona odak olmuş gözlerimi ve ellerine hapsettiğim ellerimi çektiğimde rahatlar biçimde bir nefes verdi ve üzerimdeki tişörtü ve sonrasında altımdaki şortu çıkardı.
"Şimdi ben suyu açacağım ve sen içine gireceksin ben de yatağı halledip sana temiz çamaşır getireceğim."
Karnımda hâlâ ağrı varlığını korkuyordu. Belime uzanan acınınsa ondan hafif kalır yanı yoktu. "Tamam," dedim lal olmuş şekilde. Bu ağrıyı bu kadar yakışıklı ve ilgili bir adamla geçireceksin, hatta o senin nazını çekecek deseler kahkaha atardım. Ama gerçekti.
Küvet köpükle dolduğunda bakışları kilotuma indi. "Yardıma gerek var mı?"
"Iı," dedim. "Gerisi bende."
Tam çıkacakken seslendim. "Bana ped lazım."
Elini ensesine attı. "Yavrum gece saat dört. Ne yapacağız?"
Çaresiz bir adet Efrah dudak bükerek bakmaya başladığında tatlılığını es geçip güldüm. "Saçmalıyorsun," gülmeye devam ettim. "Saçmaladın sen evet, gerek yok vazgeçtim."
"Bebeğim gerek yok vazgeçtim ne demek. Bu senin şu anki temel ihtiyacın."
"Efrah," dedim sesimi hafifçe yüksekterek. "İstemiyorum."
"Benim tanıdığım kadınlar elbette var ama onlara telefona açmam sonrasında farklı şekilde yorumlanır, kimse de inanmaz zaten onlardan öyle bir şey istediğime" göz kırptı. "Anlıyor musun beni?"
Ofladım. "Hangisiyle uğraşacağım ben bunların. Kadınlar diyorsun."
Dişlerini göstererek gülümsedi."Uğraştırmanı getektirecek bir durum yok. Ne yapıyoruz şimdi?"
"Tamam bari, gelsin," Özge'den bahsediyorduk. Bugün nerdeyse arkasından sövdüğüm kızın gelmesini istiyordum. "Uyandırmamız da kötü olur şimdi... gecenin bir yarısı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18
ChickLitDaddy issues kitabıdır. Kitabın bu başlık altında olması uyarı niteliğindedir! Sağanaktan kaçmanın tek yolu, bir yere ya da birine sığınmaktır.