4

14.5K 1.2K 444
                                    

"Bana biraz kendinizden bahsedin. İkiniz de henüz gençsiniz. Kaç yıldır birliktesiniz?"

Ne cevap vereceğimi bilemeyip hafif aralık duran ağzımla Taehyung'a baktığımda kaşlarını çatmış, doktorla birlikte ekrana bakıyordu. Ben de bakışlarımı oraya çevirdim ve orta yaşlı betayı cevapsız bıraktım.

Karnımdaki soğuk jelin yanı sıra bastırıp durduğu küçük şey yüzünden canım acıyordu ancak sesimi çıkaramıyordum. Doktor odadaki sessizliği fark edince ikimize de kısa bir bakış attı. Bunu fark etmiş olan Taehyung "Aslında uzun süredir bir ilişki içinde değiliz." diye yanıtladı onu.

"Anladım. Özel bir mesele sanırım. Daha fazla kurcalamayacağım."

Üzerimdeki gerginlikle gözlerimi devirmek istesem de kendimi tutmayı başarmıştım. Kibar olmaya çalışıyordum. Ne kadar negatif enerji dolu hissetsem de bunu çevremdeki kimseye yansıtmamaya kararlıydım.

"Son bir haftanı anlatır mısın Jungkook? Günlerin nasıl geçiyor ve hamilelik seni nasıl etkiledi?"

"Beklemediğim için şok oldum." diye mırıldandım sessizce. Ancak bunları doktora değil de psikoloğuma anlatmam daha mantıklı olurdu. "Midem fazla bulanıyor ve bir defa aşerdim sanırım. Bunun için henüz erken değil mi? Fazla bilgim yok ama internette..."

"Aslına bakarsan erkek omegalarda hamilelik biraz farklı. Anladığım kadarıyla alfanın kızgınlığı esnasında korunmanıza rağmen bu hamilelik gerçekleşmiş. Bu demek oluyor ki kızgınlığı dışındaki bir ilişkinizde hamile kaldın. Bunun çok düşük bir ihtimal olduğunu biliyorsunuzdur. Neredeyse mucize denilebilecek kadar özel bir durum anlayacağın."

İkimiz de sessiz kalarak onu dinlediğimizi belli ettiğimizden doktor, kafamızdaki soru işaretlerini gidermek için açıklama yapmaya devam etti.

"Bebeğiniz şu anda Jungkook'un enerjisiyle büyüyor. Onun vücudundaki vitaminleri alarak gelişimini sağlıyor. Henüz bunu hissetmesen de bir ay içinde yorgunluk ve halsizlik belirtileriyle fark edeceksindir. Yani ilk aylarda tamamen senden faydalanarak geliştiği için bir aylık değil de iki, iki buçuk aylık bir bebek gibi belirti göstermesi doğal. Dediğim gibi yakın zamanda gelişimi normal hâle gelecek. Bu sürede sen de sağlıklı beslenmeli ve dikkatli olmalısın. Bağışıklık sistemin zayıflayabilir, baş dönmesi, göz kararması, el titremesi gibi durumlar da ortaya çıkabilir. Ekstra bir hassasiyet gerektiriyor hamileliğin."

Duyduklarımı henüz idrak edememiştim. Erkek omegaların hamileliği bu yüzden mi çok daha özeldi? Daha önce bunları hiç kimseden duymamıştım. Aniden bu durumun içine düşmek gözüme biraz ürkütücü gelmişti.

"Ekstra vitamin almalı mı? Havalar zaten soğuk ve hastalanmasını istemem."

"Evet, genç adam. Vitamin ve mide bulantısına iyi gelen bir ilaç yazıyorum. Düzenli kullandığın sürece sana iyi gelecektir."

Birkaç saniye önündeki cihazla uğraştı ve bana üç karelik bir ultrason görüntüsü verdi. Heyecanla yutkundum. Ne olduğunu anlayamasam da benim için çok özel bir şeydi elimde tuttuğum kağıt.

"Şimdi kalp atışlarını dinleyelim mi?"

Kafamı hızlıca salladım. Birkaç dakika içinde odanın içinde o tuhaf ses duyuldu. Bakışlarımı Taehyung'a sabitlemiştim. Sesinden bile minicik bir kalp olduğu anlaşılıyordu. Gülümsememe engel olamıyordum. Çok güzeldi.

Ayakta duran alfa heyecanla kafasını çevirdiğinde göz göze geldik. İkimizin bakışlarında da aynı ifadenin olduğuna emindim. Dışarıdan aptal gibi görünüyor olmalıydık.

"Dördüncü aya kadar iki haftada bir kontrole gelmeni isteyeceğim. O zamana kadar cinsiyeti de öğrenmiş olursunuz. Her ay kan tahlili yaptırıp değerlerine baktırmayı da kesinlikle unutma."

one more hour ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin