XIII💙

1.3K 164 262
                                    

Merhabalar. Umarım iyisinizdir.

Sınır geçilmedi. Bölüme en az 300 okunma geldiği hâlde 70 yorum ve vote gelmiyor. Bu yazma isteğimi tamamen bitiriyor. Hevesim kırılıyor. Belki de duyar kastığımı düşüneceksiniz. Ama okuyorsanız bu beğendinizi, devamını beklediğinizi gösteriyor değil mi?

Yorum yapmanın bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Sınır yok. Keyfinize göre takılın. Sizi seviyorum💜

Yazım hatası varsa affola

Yeni ficim👇🏻

Yeni ficim👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.













Yazar'dan~

Donmuş bakışlar. Ölmüş bakışlar. Üzgün bakışlar. Her gözde farklı bakışlar. Ruhu parçalıyordu hepsi.

"Ü-üzgünüm Yoongi"

Jimin'in dudaklarından dökülen iki kelimelik cümle kazandırmıştı bu bakışları.

Gözyaşları duyguları ifade ediyorduysa eğer şayet Yoongi ölmüş gibiydi. Zorlukla "Hoseok'um... O iyi değil mi?" diye fısıldadığında gelecek cevaptan korktuğu gün yüzündeydi.

"Hoseok iyi. Elimden geleni yaptım ama ameliyata aldığımda bebek çoktan rahimden kopmuştu. Üzülerek söylemek istiyorum ki, bundan sonra bebek sahibi olmak onun için zor olacak"

Çığlık atmak istediği barizdi. Tek yaptığı avucuyla ağzını kapatıp omuzlarının sarsılmasına izin vermekken ayakta durmak ona işkence geldi.

Bebeği ölmüştü...

O daha insan değil. Bir hücre. 15 günlük hücre. Olaya profesyonel yanaş. Sen bir doktorsun. Aldırıp kendi yoluna bakmalıydı...

Bir yuvayı ateşe verdin. Onu öğrendiğinde tırnağın kadar hücreydi. Aldırıp önüne bakman gerekirdi. Böylece evli bir çiftin yanında ne sığıntı olurdun, ne evden atılırdın...

Bir başkasına sarf ettiği cümleler kendi kaderi olmuştu. Tanrı onu kınadığıyla sınamıştı...

Buğulaşan gözleri boncuk boncuk gözyaşları döken Jungkook'u ve şiş karnını, sonra da gözleri dolan Taehyung'u bulmuştu. Onların da mı canı böyle yanmıştı?

Canından bir parça melek olduğunda anlamıştı bunu. Belki evladı küçücük bir hücreydi. Ama bebeğiydi işte.

"Böyle yapma Yoongi. Güçlü olman gerekiyor"

Namjoon onun sırtını sıvazladığında dudaklarından kaçan hıçkırık Jungkook'un kalbini bin bir parçaya ayırdı. Bebeğinin öldüğü düşüncesini iyi biliyordu.

Kaç dakika orada öylece ağladı bilmedi Yoongi. Kalbinde derin yara vardı sanki. Oluk oluk akan kan onu mahvediyordu.

"Jungkook iyisin değil mi? Lütfen kendini zorlama" diyerek Jimin diğer yanına oturduğunda hiçbir şey demeden mavi saçlının boynuna sokulmuştu. Dolu gözleri akmasın diye kendini sıkıyordu.

Blue or Red? VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin