Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Yazdıklarımı okuyun lütfen. Önemli.
Açıkçası iyi olduğum söylenemez. Vücudumda müthiş bir acı var. Sol kolum son üç gündür çok ağrıyor. Parmak uçlarıma kadar batma, yanma hissi var. Gözlerimin ağrısı yine artmış durumda. Dinmiyor yanma hissi. Başımda felaket bir ağrı var.
Bunlar mazeret değil. Fakat geç yazmama etken olan sebepler. 2000+ kelime yazdım. Rica ediyorum satır arası yorum yapın. Rakam, işaret gibi şeyler değil de, daha çok duygularınızı yazın.
Önemli❗️
Fic Vminkook fici’dir. Tek taraflı okumayın. Üç tarafın bakış açısından, hatta kendi bakış açınızdan da okuyun (bunları yorumlarda yansıtın). Unutmayın bu hikaye dramı yansıtıyor.Shipstan olarak okumayın. Shipstan olarak yazmadım çünkü. Jikooker olmam hiçbir şeye engel değil. Wattpad taslağımda sayısız farklı ship var. Taekook, Yoonmin, Nammin, Yoonminkook, Vhope, Namjin, Vmin, Vminkook, Jikook. Tik tok, İg, Tg kaydedilenlerimde sayısız Taekook videosu var. Ayrıca diğer shipler.
Olaya tarafsız bakın. Bu karakteri ilk bölümden sevdiğiniz için yaptığı hatayı göz ardı etmeyin. Veya ilk bölümden sevmediğiniz karakterin doğrusunu çarpıtmayın.
Hikayeyi ilk bölümden nasıl tasarladıysam hiç değiştirmedim. Son bölüme kadar her şey belirlendi. Yani kimisini suçlu, kimisini suçsuz çıkarmak için yazmadım bu bölümü. Uyurken aklıma gelen fici olduğu gibi yansıtıyorum.
'Aldatmayı normalleştiriyorsun' gibi yorumları da kabul etmiyorum. Çünkü bu VMİNKOOK fici. Vmin, Jikook, Taekook fici değil. Bunu aklınızda bulundurun.
Bölümü defalarca silmek istedim. Kesinlikle emin değilim. Atmak istemiyorum hâlâ da. Fakat sizi daha fazla bekletmek istemedim.
Bölümlere duygusal yanaşan da var, öfkeyle de. Sadece tarafsız, dördüncü şahsın gözünden bakın hikayeye. Herkesin farklı düşüncesi var.
Taehyung'un Anksiyete ve Major depresif bozukluğu ile mücadele ettiğini, Jungkook'un o gece rastgele bir kurban olduğunu unutmayın. O gece Jungkook'un yerine bir başkası da olabilirdi. Örneğin Vminhope fici olsa Hoseok gibisinden.
Aklınızda soru kalırsa buraya yazabilirsiniz.
Bölüm şarkısı👉🏻
Sınır: 80 vote, 120 yorum.
Ayrıca kitap kapağından emin değilim. Güzel fotoğraf önerisi olan İg hesabıma atabilir. Beğenirsem ona uygun kapak tasarlarım.
Hesap: bloody7death7flower7Hatırlatma: Jungkook 19 haftalık
Jimin'den~
"Taehyung dediğim yerleri ziyaret etmeği unutma. Tamam mı? Oralar çok sessiz ve manzarası muazzam. Bir sürü fotoğraf çek ve bana kocaman tatlılar getir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue or Red? Vminkook
FanficBarda Taehyung ve Jungkook sarhoşluğun getirisiyle birliktelik yaşar. Bu birliktelikten Jungkook hamile kalır. Gel gör ki, Taehyung Jimin ile evlidir ve ona aşıktır. Jungkook'un hamile olduğunu öğrenen Jimin ne yapacaktı? Mavi güven, sadakat, huzur...