5 ay sonra merhabalar;(
Yazardan~
Zaman öyle bir kavram ki. Su misali akıyor. Elinle tutamıyorsun, ancak gereken önlemi almadığında boşuna gidiyor.
Taehyung hayatının büyük bir kısmını anksiyeteye kurban ettiğini hatırladıkça ağlamak istiyordu. Belki biraz daha güçlü olsaydı zamanında, bazı şeyler farklı olurdu.
Yine de bardağın dolu tarafına bakmayı seçerek kucağındaki kızının yanaklarını ısırmış, baldan tatlı bir şey yemiş gibi dudaklarını yalamıştı.
Kendisi bundan hoşnut olabilirdi ama nazlı kızı anında sızlanmaya başlamıştı. Canı tatlıydı bir kere! Babasını dünyalar kadar sevse de, acıtmıştı işte!
"Taehyung! Kaç kez dedim sana kızımı yeme diye"
Kaşlarını çatmış, küçük hanımefendiyi kendi kucağına alan Jimin eşine yalandan kızmıştı. Nazlı kız şimdi olduğu kucaktan memnun şekilde mırıldanmaya başladığında Taehyung bu görüntüyle mest olmuştu adeta.
Geri yaslandı ve manzaranın tadını çıkarmaya koyuldu. Ki, mutfaktan gelen Jungkook elindeki biberonu Jimin'e uzatıp yanı başına oturduğunda manzarası tamamlanmıştı.
Aile kavramını hissediyordu. İliklerine kadar.
"Yumurcak acıkmış"
Jimin kıkırdayarak bebeği doyurmaya koyulduğunda ortama bir sessizlik çöktü. Yorgunluk vardı bu sessizlikte. Huzur veriyor olsa bile sessizlikten nefret ederdi Jungkook.
Bu sessizliği bozmak ona düşerdi.
"Taehyung hyungie, hâlâ anlatmayacak mısın?"
1 hafta geçmişti. 1 hafta boyunca o günün izlerini taşımıştı ruhunda. Anlatmak istiyordu ancak utandığından çekindiğinden kendisini hazır hissettiğinde anlatacağını demişti.
Aslında hazırdı. Yine de onlar üzülsün istemiyordu. En çok Jimin'in etkilenmesinden korkuyordu. Hele de hamileydi.
Her şeyi anlatmayacaktı elbette. Fakat kalbindeki o sıkıntının bir nebze dinmesi için o günü hatırlatmıştı kendine.
Flashback~
1 hafta önce~
"Değerlerinizden hoşnut değilim. Üstelik zayıflamışsınız. Sağlıklı şekilde kilo almanız için liste yapacağım"
Doktorun her hâlinden belliydi memnuniyetsizliği. Daha çok kızgın oluşu. Bir hastasının ilerlemek yerine bir ayda daha çok dibe batmasını görmek onun da moralini bozuyordu elbette.
Elindeki kağıtları pek yavaş olmayacak şekilde masaya bırakıp ayaklandığında yan yana oturmuş Taehyung ve Yoongi'nin hemen karşısındaki koltuğa oturmuştu.
Gelen test sonuçları yüzünden bir kez daha başarısız olduğunu düşünüyordu beyaz saçlı. Başını dik tutmaya çalışsa da birebir göz teması kuramıyordu doktorla.
Gerginliğinin diğer sebebi yanı başında rahatça oturan doktordu. Şu an işini bırakmış onun tedavisi için vakit ayırdığından yük hissetmiyor değildi gerçi.
"Bay Kim, neden sizden nefret eden kişinin Yoongi olduğunu düşünüp de seansa onu davet ettiniz?"
Gözlüğünü takan genç doktorun kati ses tonu bugün tüm düğümleri açmak istediğini vurgular tondaydı.
Sabırla cevap beklerken öylece kendisine bakan Taehyung ellerini dizine bastırdı. Yutkunuşunu her iki doktor hissederken sessizliği bozmak cesaretini sonunda bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue or Red? Vminkook
FanficBarda Taehyung ve Jungkook sarhoşluğun getirisiyle birliktelik yaşar. Bu birliktelikten Jungkook hamile kalır. Gel gör ki, Taehyung Jimin ile evlidir ve ona aşıktır. Jungkook'un hamile olduğunu öğrenen Jimin ne yapacaktı? Mavi güven, sadakat, huzur...