Herkese merhaba. Uzun süre oldu. Ama hevesim yoktu. Bu bölüm kilit bölüm. Gelecek bölüm kriz bölümü.
Ve çok açık söylüyorum ki, sınır geçilmezse fici taslağa alacağım. Hıh!
Sınır: 100 yorum, 80 oy
Jungkook'tan~
Tam karşımda oturmuş. Ona bakmaya utanıyorum. Çünkü bakışlarımda günah var. Yanlış şekilde bakıyorum.
Kendimi çok parçalıyorum ona bakmamak için. Ancak buna uğraştıkça gözlerim sürekli ona kayıyor. Kalbimde çok farklı bir duygu var. Buna engel olmak istiyorum ama ne fayda.
O duygu içimi sızlatıyor. Ağlama hissi tüm hücrelerime hücum ediyor. Yüreğimin orta yerindeki sızı geçmiyor.
"Seni ağlak bebek, neden gözlerin dolmuş yine?"
Başını kaldırıp beni kontrol ettiğinde anında fark etmişti dolu harelerimi. Elindeki çizim kalemini bırakıp yanıma geldiğinde yanağıma gözyaşım süzüldü. Hıçkırığımı dudaklarımı birbirine bastırmama rağmen tutamadım.
"Tanrım! Jungkook sorun ne? Bir yerin mi ağrıyor? Jimin'i arayım mı? Seni üzecek bir şey mi yaptım?"
"H-hyung..."
Kanepede dizlerim üzerinde yükselip kollarımı gövdesine doladığımda hissettiğim zayıf beden hıçkırıklarımın artmasına sebep olmuştu.
Canım yanıyor Taehyung. Bir şey yap. Ayıp şeyler düşünüyorum hakkınızda.
Jimin'in minik ellerini tuttuğumu, senin göğsünde uyuduğumu hayal ediyorum sürekli. Bunları düşünürken yüzümde aptal sırıtış yer ediniyor hep. Bunları yaparken utanmayışım beni utandırıyor.
Sizin beni sevdiğiniz, benim sizi sevdiğimiz bir dünya düşlemek benim için yüzsüzlük. Ama ben bunu umursamayacak kadar şımarığım.
"Taehyung..." diye yeniden sızlandığımda cılız bedenine rağmen kanepeye oturup ona sığınan vücudumu kucağına aldı. Başımı boyun girintisine yaslayıp burnumu çektiğinde saçlarım üzerinde titreyen el hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue or Red? Vminkook
FanficBarda Taehyung ve Jungkook sarhoşluğun getirisiyle birliktelik yaşar. Bu birliktelikten Jungkook hamile kalır. Gel gör ki, Taehyung Jimin ile evlidir ve ona aşıktır. Jungkook'un hamile olduğunu öğrenen Jimin ne yapacaktı? Mavi güven, sadakat, huzur...