XXII💙

1.4K 188 197
                                    

Sınır: 120 vote, 150 yorum











Yazardan~

İlkbahar esintisi sertçe yüzüne çarpmıştı. Kışın daha yeni çıkmasından dolayı mı hava böylesine soğuktu yoksa Jimin'i üşüten şey duyguları mıydı?

"Sakin ol"

Hastahanenin hemen önündeyken kendine söylediği ilk şey bu oldu. Taehyung sabahın köründe Jungkook'un yanına gelse de kendisi saat 12 gibi geleceğini söylemiş, o zamana kadar kafasını toplamakla meşgul olmuştu.

Çünkü sabah kalktığında dehşet derecede başı ağrıyordu. Gece duygu dolu bir sevişme yaşamış, boğulduğu, üstüne gelen düşüncelerle bir dizine ağladığı için oldukça bitkin hissediyordu. Psikolojik açıdan.

Elinde iş çantasıyla hastahaneye girdiğinde onu tanıyanlar çoktan selamlamaya başlamıştı. Kalbinde çok ince bir sızı yer edindi. Bu manzarayı aklının en derin köşesine kazımayı kendine borç bildi.

Aynı güler yüzlülükle karşılık vermiş, odasına gelmişti. Odasının her bir köşesi burun direğini sızlatırken bakışları ultrason cihazını ve sedyeyi bulmuştu. Çok değil en az 8-9 ay önce kocasının bebeğini kontrol ettiği yerdi burası. İlk kalp atışlarını dinledikleri ve dahası.

Sonunda gözlerinin dolmasına izin vermeden önlüğünü giyip hazırlandığında ezberlediği odaya gelmişti. İçeri girdiğinde tüm arkadaşlarını burada görmeyi beklemiyordu. Namjoon yüzündeki zoraki gülüşle ona baktığında güven verici şekilde gülümsemişti. Kulaklarını şiş karına yaslayıp cıvıyan Hoseok hiç oralı olmamıştı bile. Seokjin ise elindeki dosyaya pür dikkat odaklanmış gibiydi.

Taehyung onu gördüğünde kare gülüşünü dünyaya sunmuştu. Eşinin varlığı tamamen güven hissini aşılıyordu. Jimin olmadığında yanlış bir şey yapacağını düşünür, tedirgin hissederdi.

Bakışları Yoongi'yi bulduğunda başını farklı yöne çevirmesi yutkunmasına sebep olmuştu. Onunla arasının böyle olmasını sevmiyordu.

"Hyungie! Geldin sonunda! Hemşireler tüm kanımı aldı! Bir sürü bir sürü test yapacaklarmış. Ben direndim, kan vermeyecektim. Ama senin isteğin olduğunu söylediler diye izin verdim"

Onu gördüğüne sevinen Jungkook kıkırdamasına sebep olmuştu. Öylesine dehşetle söylemişti ki, sanki gerçekten de tüm kanını almıştılar.

Yatağın hemen ucuna bırakılan dosyayı eline alıp sonuçları incelerken "Evet Jungkookie. Ben istemiştim. Doğum öncesi son kontrol. Sonuçlar da iyi çıkmış.  Şimdi hazırlığa başlayacağız. Prenses sonunda geliyor" demesiyle Hoseok yerinde tepinmeye başlamıştı.

Aslında ameliyat yarın olacaktı. Ama sabah uyandıklarında hastahaneden aldığı raporla Jungkook'un sancılarının sıklaştığını öğrenmişti. Bu yüzden bekletmeden doğuma alacaktı.

Jungkook'un gerilen yüz ifadesinden korktuğunu anlaması uzun sürmedi. Bu neredeyse tüm hastalarının duyduğu endişeydi. Onu çok iyi anlıyordu.

Gerilen yüzü onu da endişelendiriyordu...

Bu nedenle "Seokjin hyung lütfen Taehyung'a eşlik et. Sterilize edilsin ve giydirilsin. Kızının doğumunda olmaya hakkı var" dediğinde gözleri büyümüştü hepsinin. Kimsenin beklemediği çok açıktı.

Sabahtan bu yana sessiz olan Yoongi şaşkınlıkla "Buna emin misin?" diye sorduğunda başını sallayarak gülümsemişti.

Onun gözlerindeki ışığı görmem gerek...

Blue or Red? VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin