~İtadori Yuuji~
Yemeğe oturduk ben yemeye başladım Megumi çok az yedi.
"Biraz daha ye"
"Hayır"
"Ye diyorum ama hem sen çok miniksin hemde fazla"
Göz devirdi. Sinir olmamış değildim böyle davranmasına.
İşte bana bıraksan ben daha iyi yardımcı oluruum.
Derin bir nefes aldım.
"Bak senin için diyorum Megumi"
"İstemiyorum"
İstemsiz bir şekilde yerime sukuna geçmişti.
"Yiyeceksin şimdi bunu!"
Megumi korkmuş gibiydi. Yemeye başladığında sukuna da geri gitmişti.
Demiştim sana
Senin yüzünden şimdi ona açıklamam gerekecek biliyordun dimi çünkü dış görünüşümüde garip az bir şekilde değiştiriyorsun.
"Bak şey sana açıklamam gereken birşey var"
Yemeğini yedi ve kalktı.
"İstemiyorum"Dedi ve odasına çıktı. Derin bir nefes verdim. Al işte sukuna işleri iyice mahfettin.
Yemeği yedim ve masayı güzelce topladım ve bulaşıkları yıkadım.(YAĞĞ YARIN DAZAİ OSAMUNUN KİTSBINI SUNCAM EDEBİYAT DERSİNDE KORKUYORUM)
Hem belki o sırada Megumi sakinleşirdi. Ve yukarıya çıktım bu sfer kapıyı çalmayı unutmadım ses gelmedi. Tekrar çaldım ve yine ses gelmedi. En sonunda içeriye girdim.
Megumi yatağın üzerine kıvrılmış uyuyakalmıştı. Bari bi üstünü örtseydi. Dikkatlice onu uyandırmadan örtüyü kaldırıp güzelce üstüne örttüm.
Çok güzeldi bir erkeğe göre. Kızları bile sollardı hatta. Ama uyurken çok masum ve tatlı görünüyordu. Acaba onu üzmüşmüydüm. Umarım üzmemiştim. Aslında teknik olarak suçlu sukuna idi. İçimden sukuna ya ana bacı sövdüm tabi eğer bunlara sahipse.
Ya ne istiyorsun zaten seni duyuyorum ya hani.
Biliyorum o yüzden yapıyorum. Gıcık olmuş olacaktıki sesini kesti. Bende sadece öylece durmuş Megumi yi izlemeye başladım. Uykusunda mırıldanıyordu. Tam anlayabilseydim keşke. Biraz daha yakından dinlemeye çalıştım.
"Baba yapma, yapmasana"
Babası ne yapmıştı ki? Bunu ona sormalıydım çünkü muhtemelen labus görüyordu. Ve merak etmedimde değil. Gereksiz fazla meraka sahibim ben çünkü.
(Korkudan ilham geliyor yalnız...)
Elimi uzattım ve onun saçını okşamaya başladım. Mırıldanmayı kesmişti sanırım bu onu daha iyi hissettiriyordu.
Saçıyla bir süre oynadım sonra yanağını hafifçe okşamıştım. Ama fark ettiğim an geri çektim elimi. Ne yapıyordum ben ya. O sadece arkadaşım değil miydi?
Gözlerini hafif araladı ve çektiğim elimi tutup tekrar yanağına koydu. Gözlerini kapadı eli hala elimin üzerindeydi. Başparmağım ile okşadım yanağını sadece. Teni buz gibiydi ya da benim elim ona göre çok sıcaktı bilmiyorum.
Hafifçe yere çömeldim böyle daha rahat olduğu için. Hala tam uyumamıştı. Ve tekrar fözlerini araladı. Mavi ve yeşil karışımı o gözler beni kalp krizi geçirtiyordu resmen. Yüzüme yaklaştı ve dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ben ne olduğunu anlamamıştım.
"Şey özür dilerim sadece snei gördüğümde kendimi tutamıyorum"
Dedi kızarmıştı ve hafif kekeliyordu utandığından olsa gerek elimi bırakıp bana arkasını dönerek uzandı.
Bana o edebiyat hocasıyla şans dileyin arkadaşlar ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi