Beni zorla bir odaya getirmiş ve kapıyı kilitlemişti. Ne kadar kurtulmaya çalışsam bile nafileydi.
"Bırak beni pislik!"
"Babaya öyle denmez Megumi ayıp değilmi büyüklere saygılı olunur"
Beni resmen yatağa fırlatırcasına attı. Hemen eline geçen halatı aldı.
"Uzun zamandır karşıma omega çıkmıyordu ve şanslıyım ki oğlum bir omega"
Kendimi zor tutuyordum ağlamamak için. Ondan cidden kurtulduğumu sanmıştım. Ne kadar piç bir adam bunları oğluna yapabilir ki...
-Rahatsız olanlar okumasın tecavüz var-
Önümde kıyafetlerini çıkarıyordu. Olacakları bilmeme rağmen eskisi gibi elimden hiçbir şey gelmiyordu. Saçlarımdan tutup sertçe çekti dik durmamı sağladı elimdeki ipi çözüp üstümdekileri sıyırdı. Ne kadar ellerim kurtulduğu için ondan kurtulmaya çalışsam bile beni tokat atarak yatağa serdi. Canım çok yanıyordu.
Yuuji'yi çağırmak istiyordum. Dayanamadım ve göz yaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başladı.
Beni tekrar ellerimden yatağa bağladı bu sefer. Karşı koyacak gücüm kalmamıştı. Ayaklarımı çözüp beni tamamen çırılçıplak bıraktı. Lanet olsun neden daha iyi bir babaya sahip olamadım...
Aletini ağzıma dayadı.
"Aç ağzını!"
İğrençti çok iğrençti. Ağzımı eli ile tutup açtığı gibi aletini boğazıma kadar soktu. Boğulacak gibi hiasediyordum. Isırdım. Hemen çekti aletini.
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN HA?!"
Bu sefer baya iyi dayak yemiştim yorulana kadar dövmüştü beni. Canım çok yanıyordu. Çok yanıyordu...
Yorulduğunda altıma geçmişti tekrar. Hareket edecek halim olmamasına rağmen içime girmişti o. Tekme attım.
"AH ÇIK İÇİMDEN ÇIK!"
"Sus bi!"
Yakınında bulduğu bıçağı karnıma geçirmişti. Acıdan çığlık atmıştım artık.
Yalvarmalarımın boşuna olduğunun farkındaydım. İçimde hareket ediyordu. Midem bulanıyordu. Başım da ağrıyordu. Gözlerim kararıyor. Canım cidden çok yanıyordu.Kapının açılması ile neredeyse sevinçten ölecektim. Yuuji uyanmıştı ve kapının oradaydı.
Babam içimden çıkıp ona doğru yürüdü
-tecavüz son-
Benden sadece mırıldanma şeklinde ismi dökülmüştü ağzımdan.
"Yuuji..."
Yuuji bana bakıp halimi görünce öfkeden delirmek üzere olduğunu anladım. Sukuna ile yer değiştirmişti. Direk babama saldırdı.
"Benim olana nasıl dokunmaya kalkarsın lan!"
"Senin olan haah!"
İkisi birbirine girmişti. Sukuna daha güçlüydü muhtemelen. Karnımınacısı kendini hatırlatıyordu. Umarım fazla kan kaybetmemişimdir. Gözüm arada bir kararacak gibi oluyorken beşer beşer sayarak bilincimi açık tutmaya çalışmaya başladım.
5...
10...
15...
20...
Babam yerde Sukuna onu yumrukluyor.
25...
30...
35...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi