Korkarak uyanmıştım. Bir dakika ne hepsi rüya mıydı?
ŞÜKÜRLER OLSUN!
Hiç bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum. Tam bunları düşünürken bebek ağlama sesini duydum odadan. Ve duymam ile gözlerim doldu. Bebekler?
Nobara içeriden kucağında iki bebek ile birlikte çıktı. Hemen doğurulup yanına gittim.
"İşte oğullarııın"
"İnanamıyorum"
Diyerek onları çok dikkatli birnşekilde kucağıma aldım. Kurai ve Sora.
"Peki Megumi iyi mi?"
"Yani evet şu anlık iyi görünüyor."
"Görebilir miyim?"
"Tabiki"
Megumi nin odasına Nobara ile beraber girdik. Megumi bize bakıyordu ve gülümsüyordu. Kucağımdaki bebekleri fark etmişti. Gözlerinin parladığını görüyordum.
"Kucağına almak ister misin?"
Gözleri dolu ve sesi titrek bir şekilde cevapladı.
"Evet"
Dikkatli bir şekilde Kurai yi ona verdim ilk. Cidden ikimiz de onlara dokunsak kırılacakmış gibi davranıyorduk. Megumi Kurai nin kokusunu içine çekti. Kurai daha yeni doğmuş olmasına rağmen siyah saçları olduğu belliydi.
Sora ise pembe saçlara sahipti. Ben sora yı kucağımda tutuyordum. Kucağımda minicikti. Bu günü hep hayal etmiştim ve sonunda gerçekleşmişti çocuklarımızı elimizde tutuyorduk.
"Sizi tebrik ederiiim"
"Çok teşekkür ederiz Nobara"
"Ne demek tabiki size yardım edecektim hem bebekler çok tatlıı"
"Evet"
"Şey peki biz ne zaman eve gidebiliceğiz"
"Birazdan kontrol yapılır ona göre çıkabilirsiniz"
"Teşekkürler"
-Bir süre sonra-
Çocuklar uyumuştu ve Megumi nin de kontrolleri yapılıyordu.
"Ağrı var mı?"
"Sadece karın kısmım ağırıyor başka yok"
"Bir dakika"
Nobara bir şey fark etmişti.
"Megumi ayağa kalkmayı deneyebilir misin?"
"Tabiki"
Megumi yatakta doğruldu ama bir türlü ayaklarını hareket ettiremedi. Siktir.
"Megumi sanırım belden altın geçici felç olmuş"
"N-ne?"
"Ama hayır merak etme bunun için tedaviler var sadece biraz toparlanmanı bekleyip tedaviye başlarız. Yuuji ve bakma işi yine sana düştü"
"Peki"
Megumi nin morali bozulmuş gibiydi.
"İsterseniz gidebilirsiniz başka sorun yok gibi ben sonra ararım"
"Tamam Nobara teşekkür ederim tekrar"
Gülümseyerek baktı.
Ordan sonra bir tekerlekli sandalye almıştık. Beraber arabaya binip eve gittik.
Hasta oldum ühü o yüzden kısa oldu ve sınav haftası comen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi