~Yuuji İtadori~
Ev çok boş geliyordu. Ben bir Alfaydım. 20 yaşımdaydım güzel bir işim de vardı. Ve baya zengindim. Ama sorun benimle birlikte kafamda yaşayan şeydi. Ryomen Sukuna. Ve yalnız başıma bu çekilmez oluyordu. Bende benimle kalacak biri bulmaya karar verdim.
Her cinsiyetin satıldığı bir yer vardı. Evet bildiğimiz insanları satıyorlardı. Ama ben kötü birşey için yapmıyordum sonuçta. Beta kısmında gezerken neden omega olmasın diye düşündüm. Ve omega kısmına girdim.
Yanımda bana sözde yardımcı olacak biri vardı.
"Efendim burası çok pahalı yalnız"
"Olabilir ama sana göre pahalı"
Adam sustu. Etrafa bakınırken gözüme siyah saçları ve yeşil gözleri olan çok güzel bir oğlan çarptı.
Adama o çocuğu gösterdim benden biraz küçük duruyordu.
"Efendim emin misiniz çok inatçıdır"
"Eminim"
Adam yanına gidip çocuğu aldı ve kolundan tutarak bana verdi.
"Ama ilk para efendim"
Parayı adama verdim. Yeşil gözler üzerimdeydi. Dik dik bana bakıyordu. Bana göre kısaydı. Onu nazikçe tutup arabaya götürdüm. Ve yanına bindim. Şöför arabayı sürmeye başladı.
"Ben sadece bir arkadaş istediğim için şey seni yanıma aldım yani"
Birşey demedi. Camı izlemeye başladı.
"İsmin ne"
"Megumi"
En azından ismini öğrenebilmiştim.
"Peki kaç yaşındasın"
"18"
Tahmin etmiştim. Bana baktı sanırım beni merak ediyordu.
"Ben Yuuji İtadori 20 yaşımdayım"
Samimi bir şekilde gülümsedim. Bence alışsa güzel arkadaşlar olurduk.
"Gözlerin çok güzelmiş"
Hemen utanmıştı. Eve bir süre sonra vardık. Onu içeri geçirdim ve evi gezdirdim en sonda odasına getirdim.
"Burasıda senin odan birşey istersen odam hemen yanda ev senin gibiymiş gibi kullanabilirsin eksik birşey filan varsada söyleyebilirsin"
Olumsuzca başını salladı. Sessiz di ama şuan pek inatçı değildi sanki. Odasına girdi. Bende odama geçtim ve üstümü değiştirdim.
Hey yeni çocuğu sevdim ben he
Bi kere de rahat bıraksan şaşarım yalnız.
Eh etkilenmedim değil yani.
Sende etkilendin dimi?Sus bi sus
Arada bi kontrolü bana verebilirsin yani.
Hayatta olmaz.
Habire beni rahatsız ediyordu. Odadan çıktım ve aşşağı salona indim. Yemek hazırlamaya başladım. Güzel bir şey olsun istiyordum. Sonuçta Megumi'nin evimde yediği ilk yemeği olacaktı. Niyeyse gördüğüm an ona ısınmıştım.
Yemeği güzelce hazırlayıp masaya yerleştirdim. Ve Megumi'yi çağırmak için yukarı çıktım. Kapıyı tıklatmayı unutup içeri girdiğimde Megumi üstünü değiştiriyordu. SİKTİR.
Hemen kapıyı geri kapadım. Şuan öyle bir olmuştumki. Hangi kafayla kapı çalmayı unuttum. Ve odası feromonları kokuyordu iyiki hızla çıktım bu bile beni etkilemişti çünkü. Hayır ama o sadece arkadaşımdı dimi.
Hala bedenini bana vermen taraftarıyım
Sana güvenmiyorum yani hayır. Bir süre sonra Megumi dışarı çıktı. Hafif kızarmıştı. Haklı yani sonuçta.
"Şey yemek hazır diyecektim ama kapıyı tıklamayı unutmuş olabilirim."
Resmen göz devirdiğini gördüm evet.
İşte bana bırak sen çok yumuşaksın.
Uff uff.
"Sen aşşağıya geç ben bir tuvalete gidip geliceğim."
Tabiki gitmem gerekiyordu şükür fark etmemişti.
Ağağğağağ ilk omegaverse hikayemm umarım beğenirsiniiiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfic{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi