~3-4 ay sonra~
"Alo Gojo sensei 1-2 günlüğüne çocukları alır mısın?"
"Tabiiki büyük bir onurla"
"Hıhım hemen gelsen"
"Peki de niye"
"Sorgulama sadece gel"
"Tamam onların malzemelerini hazırla da geliyorum"
Telefonu kapatıp zar zor malzemeleri hazırladım.
Çok sıcak hissediyorum ayrıca zar zor dayanıyordum. Çocuklar 1 yaşını geçeli 1 ay olmuştu belki Gojo sensei ve Geto sensei ye sıkıntı çıkartabilirlerdi. Ama başka çarem yoktu.
Bir süre sonra zil çaldı ve çocukları da alıp kapıyı açtım.
"Ben geldiim"
"Gogo çeçey" (Gojo sensei)
"Beni taklit etmeye çalışıyorlar ama çok tatlı"
"Yuuji sen yoksa kızgınlıkta mısın?"
"Hıhım çocuklara bakabilirsiniz değil mi? "
"Evet sonuçta bende hamileyim alışmam gerekiyor"
Doğru 2 aylık hamileydi. Çocukları alıp çıktığı gibi hızla odaya girdim.
Megumi nin de yatakta kıvrandıüını gördüm. Lanet feromonları çok ağır kokuyordu. Bir dakika aynı anda kızgınlığa girmiştik hemen çekmecelerddn birkaç eşyayı aldım ve yatakta Megumi nin üstüne geçtim.
Ellerini direk boynuma doladı ve dudağıma yapıştı. Bir elim yataktan destek alırken diğerini onun t-şhirt ünün içine soktum. Ve ellerimi gezdirmeye başladım. Geri çekildiğimde tşörtünü üstünden sıyırmıştım bile. Feromonları beni iyice azdırıyordu.
Kafamı onun boynuna gömdüm ve kokusunu içime çektim. Lanet o çok güzel. Hafif hafif öpücükler ile aşşağıya kaymaya başlamıştım.
"Mhmm Yuuji~"
"Hmmh"
Eşofmanına geldiğim zaman elimle tutup bir çırpıda baxsır ile birlikte çıkardım. Aletini ağızıma alıp emmeye başlamıştım.
"Ngh ahh~"
Ağzıma boşladığında yuttum güldüm.
"Daha yeni başladık ve hemen boşaldıın"
"Niye yuttun ki?"
"Tadın çok güzel"
Benim feremonlarım onu iyice mayıştırmıştı. Kendi tşörtümü ve eşofmanımı da çıkardım. Ben sadece baxır ileydim. Megumi sabırsıxca ellerini sırtımda gezdiriyordu. Ve oradan aşşağıya kayıp Baxır ımı çıkarttı. Ben de onun dudaklarına kapandım dilllerimizi de araya katmıştım. Bir süre sonra çekildiğimde çekmeceden kayganlaştırıcıyı ve prezervatif çıkardım.
"Ne ara aldın?"
"Çok önce"
Kayganlaştırıcıyı elime sıkıp deliğine iki parmağımı aynı anda soktum.
"Ah!~"
Pek oyalanmadan diğer iki parmağımı da girdirmiş ve genişletiyordum.
"Ahhh! Acıyor!"
"Uzun zamandır yapmadık çünkü o yüzden genişletmem lazım"
"Ihh! Gir içime seni istiyorum!"
"Lenet ama sen böyle güzel olurasan kendimi tutamam"
Parmaklarımı içinden çıkartmıştım ve prezervatif takıp kendimi ona hizzaladım. Rahatlaması ve aletimin kolay girmesi için de feromonlarımı iyice yaydım. Bayağı mayışmış ve rahattı. Aniden içine hepsini kökledim.
"AHHH YUUJİ!"
"Şhh Ngh~ üzgünüm"
İçinde yavaş yavaş hızlanarak hareket etmeye başladım.
"Yuuji ah!"
Bir süre sonra doğru noktayı bulmuştum.
"Ngh-~ ahm~"
"Buldum mu he"
"Ah evet~ hızlıı~"
Onun dediğini yapıp hızlandım. Düzensiz nefes sesslerimiz ve inlemelerimiz odada yankılanıyorlardı. Lanet çok iyiydi. Kızışma döneminde olduğum için de daha zevkli geliyordu.
"Ahh Megumi ben geliyorum~"
"Ahh bendee Yuuji~"
Aynı anda gelmiştik. İçinden çıktığımda aletim hala sertti.
"Hadi Megumi devam"
"Hah"
Başı ile onayladı beni.Tüm gün boyunca yapmıştık.
Sonunda yeni bölüm geldii yazım yalnışım varsa uyarırsınız ve oy ve yorum unutmayıın
Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi