-İtadori Yuuji-
Megumi ye sıkıca sarılıyordum. Bence buna ihtiyacı vardı. Sonuçta şuan hamile olduğunu öğrenmişti ve yine Aiko gbi olacağını düşünüyordu.
"Sadece bana güven bu sefer"
"Güveniyorum"
"Bu sefer size daha güzel bakacağım tamam mı"
"Biliyorum"
Bunları mırıldanarak söylüyordu. Gülümsedim ve bir süre sonra kucağımda iyice mayıştığını fark edip onu kucağıma aldım. Kucağımda tamamen uyuyakalmıştı. Bu çocukta iyi uyku vardı ama.
Uyusun sonra hamileliği ilerleyince sancıdan uyuyamıyordu zaten. Bebeğim.
Güzel bir şekilde odaya getirip yatağa koydum onu. Üstünü de örttüm. Alnına küçük bir öpücük kondurdum ve odadan çıktım yalnışıkla ses yapmak istemiyordum.
Mutfağa indim ve kendime biraz meyve koydum. Megumi uyanınca ona da hazırlarım. Oturma odasına geçip koltuğa oturdum ve telefonda gezinmeye başladım. Bi dakika acaba megumi nin instegram hesabı var mıydı? Babasının Pardon o piç adamın onu 18 inde oraya attığını söylemişti yani belki vardı önceden açmıştır.
Arama butonunda denediğimde gerçekten vardı. Sanırım sadece öylesine açmıştı çok takipçisi yoktu ve birkaç gönderisi vardı.
Biraz bakındım.
200 Beğeni
350 beğeni400 beğeni
420 beğeni
Bu kadar fotoğraf vardı hemen ekran görüntülerini aldım çünkü çok güzeldi.
Daha sonra meyvemi bitirince aklım gelen bir şeyle sesizce yukarı çıkıp odaya girdim. Megumi yeni uyanmış gözlerini ovuşturuyordu. Aslında uyurken gelmek istemiştim ama bu görüntü de çok tatlıydı daha o anlamadan bir fotoğrafını çektim.
Bu kesinlikle yeni telefon ekran fotoğrafım olacaktı. Gülümsedim.
"Günaydın bebeğiiim"
"Günaydıığn"
Gülümseyerek onun yanına oturdum.
"İyi uyudun mu bakalım?"
"Hıhım"
"Bak şimdi ben sana meyve hazırlayım biraz da atıştırmalık tabii sağlıklı. Sonra Nobara nın yanına gideceğiz"
"Ha niye ki?"
"Ona söz verdim eğer hamileysen özel doktorumuz olmak istedi bende tamam dedim"
"Ha"
Aklına gelince sanki hala hafif korkmuş gibiydi.
Ben aşşağı inip meyveleri ona da güzel bit şekilde hazırladım. Ve yanına biraz bisküvi koydum. Bi bardak da su koyup tepsi ike birlikte yukarı çıktım.
Odaya girip kenara bıraktım tepsiyi.
"Ben yediriyimm mi Megumiii"
"Şey peki"
Ona güzelce yedirdim ve sonra hava soğuk olursa diye güzelce giydirdim. Ve birlikte Nobara nın yanına çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi