Bak ben senden yıllarca önce yaşamış çok korkunç bir insandım.
Evet?
Ve bu bir şekilde beni garip bir şeye döndürdü. İnsan olmayan bir şey. Sanırım içimdeki insanlara karşı olan nefretim yüzünden. Ve bana karşı birlikler toplanmaya başladı. Bazı aileler sadece. Senin ailen ve Zen'nin(?) ailesi buna örnek olabilir. Tabi senin ailen beni bir gün yakaladı ve senin içine mühürlediler (Nardo 0.2)
Peki o gün neden öldüler.
Ben o gün yani senin doğum gününde bir saldırı planlamıştım senden haberim yoktu ama. Yani sen tamamen şans eseriydin. Annen zaten doğum sırasında ölmüştü. Yani onda bende bir suç yok baban ise savaş olduğunu öğrenince seni birkaç kişiye emanet edip benimle savaşmaya geldi. Tabiiki güçlerimiz yakındı. Aslında neredeyse eşitti. Şans eseri seni de oraya getirmişti. Ne kadar sorumsuzsa sana bakan kişi hatırlamıyorum bile. İşte o sırada babanı ciddi yaraladım ve o da beni sana mühürledi.
Yani babamı aen öldürdün?
Evet kızmıyor musun?
Onu tanımıyorum ama keşke öldürmeseydin seni sevmiyorum. Hatta senden nefret ediyorum ama başka çarem yok.
Bunun karşısında sustu. Şimdi uykum vardı uyuyacaktım umarım bir şey olursa telefonun sesini duyarım.
.
.
.
Aşşağıdan gelen patırtı ile uyanmıştım. Bir süre anlayamasam da sonra aklıma dank etmesi ile birlikte hızlıca kalkıp aşşağıya indim. İndiğimde Megumi yerdeydi bebekler ise koltukta uyuyorlardı. Sessiz bir şekilde bağırdım telaştan.
"Megumi ne yapıyorsun!"
Ve hemen onu yerden kaldırıp sandalyesine koydum.
"Tekrar ayakta durmaya çalıştım sadece."
"Beni aramanı söylemiştim ama"
"Uyanmanı istemedim"
"Off Megumi off"
"Üzgünüm"
"Birkaç ay sonra yürüyebileceksin tamam mı sadece sabret hem belki daha hızlı olur?"
"Ama ben seni yormuyor muyum hem ikizler ile"
"Bunu sana anlatmadım mı olmuyorsun"
Sadece bana baktı. Hafifçe gülümsedim.
"Hadi yatalım çocukları da alıp"
Onaylar şekilde başını salladı. Sora ve Kurai yi onun kucağına verdim ve kendim de onu kucağıma alıp yukarı çıktım yatağa oturtturdum. Ve bebekleri kucağından alıp beşiklerine koydum.
Megumi yatağa bir şekilde uzanıp örtünün altına girmişti bende onun yanına uzandım ve ona sarıldım. Gülümseyerek bana sarıldı ve birlikte uyuduk.
Ben biraz olay olsun istediğim için belki zaman atlaması yaparım hehhhe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi