6. Bölüm

828 57 40
                                    

-İtadori Yuuji-

"Megumi canın yanıyor mu?"

"Evet"

"Cidden benim elimde değildi yerime geçmesi"

"Biliyoruum"

Yatakta doğrulup biraz aşağı eğilip baktım.

"Biraz kanatmış"

Altıma baxsırımı giyip ayağa kalktım.

"Hemen geliceğim bekle"

Odadan çıkıp ağrı kesici krem ve peçete aldım. Ve tekrar odaya geldim. Ayak ucuna geçtim. Peçeteyle kanayan kısmı sildim.

"Şey istersen ilk banyo yapalım Megumi"

Elimdekileri bıraktım. Onaylarca başını salladı. Ayağa kalkıp kucağıma aldım.

Beraber banyo ya gittik. Kocaman bir küvetim vardı tek elimle Megumi yi tutarken diğer elimle küveti sıcak su ile doldurmaya başlattım. Küvet folduğunda ülk içine girdim oturdum ve Megumi yi de kucağıma koydum.

Daha yeni yapmıştık yani kendimi tutacaktım. Şampuanı vb. Şeyleri alıp Megumi yi yıkamaya başladım. İyice kucağımda mayışmıştı sıcak su filan derken.

Kendim de yıkandıktan sonra
Küvetten ikimizi de çıkardım. Megumi yi hemen havluya sardım. Bir sürelik yere bıraktım ve kendi belime de havlu sardım.

Tekrar kucağıma aldım ve odaya götürdüm. Onu güzelce kuruladım.

"Böyle yatsak hava zaten çok sıcak"

"Peki bebeğim"

Beraber yatağa böyle girdik. Tabi ondan önce güzelce kremi deliğine sürmüştüm. bana sarılarak kısa sürede uyudu bense bir süre uyuyamadın daha sonra uyudum.

-sabah-

Uyandığımda tek başımaydım Megumi muhtemelen önceden uyanmıştı. Üstüme ince şeyler giyip aşşağı indim ki ne göreyim. Megumi üstünde sadece baxsır ve benim gömleğim ile tezgahın yanında kendine kahve yapmış.

Bu görüntü şuan beni mahfetti. Gözüm istemsizce bacaklarına kaydı.

Bacakları ve boynunda hafif morluklar vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bacakları ve boynunda hafif morluklar vardı. Siktir.

Beni fark edip kahveyi kenara koydu ve bana gülümsedi. Bende gülümsedim.

Yanına gidip dudağından küçük bir öpücük kondurdum.

"Aç mısıın bakalım?"

"Belkii"

Gülüp yemek hazırlamaya başladım. Yemeği hazırladıktan sonra güzelce oturup yedik. Hala gözlerimi omdan alamıyordum. Yemeğini iştahla yedi. Yemeğe odaklanmalıyım diye kendimi ikna etmeye çalışıyordum.

"Bugün dışarı çıkalıım mı?"

"Şey olur"

"Sen iyi misin?"

Ayağa kalkıp yanıma geldi. Yutkundum.

"Hıhım"

"Pekii"

Bende yemeğimi bitirince bulaşıkları toplamaya başladı.

Sorun şu ki. Bulaşıkları yıkamak için bana arkasını dönmesi gerekiyordu ve arada bir eğiliyordu. Hızlıca kalktım. Bana baktı.

"Hey noldu?"

"Ş-şey çok sıkıştım hızla tuvalete gitmeliyim"

Şükür kaçmayı başarmıştım...

Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin