10. Bölüm

512 28 53
                                    

Küçük bir uyarı biraz üzücü olacak.

Megumi 8 aylık hamileliğine gelmişti bile her an tetikteydim ben çünkü içim niyeyse bir kötü hissediyordu.

Birşey olacak.

Ne yardımcı oldun çok sağol ya.

Ciddiyim İtadori.

Hım?

Megumi yanımda koltuğa uzanmış televizyon izliyordu. Birden elini karnına koydu. Yüzünü fena bir şekilde buruşturdu.

"Megumi iyi misin?!"

"Yuuji karnım..."

Hemen onu kucağıma aldım ve arabaya bindirdim şöföre hemen en yakın hastaneye talimatı verdim.

"Bak sakin ol derin nefes al bir şey olmadı sadece erken doğumdur belki?"

Bunları derken ben bile sakin değildim. Megumi ağlıyordu.

"Şu siktiğimin arabasını daha hızlı sürer misin?!"

"Özür dilerim efendim"

Hastaneye vardığımız gibi Megumi yi acile almışlardı bende hemen kapının önüne oturmuş bekliyordum. Ve tek yapabildiğim ikisinin de sağlıklı olması için dua etmekti.

-Birkaç saat sonra-

Gojo sensei ve çok yakın çocukluk arkadaşım olan Nobara yanıma beni desteklemeye gelmişlerdi. Çok korkuyordum niye bu kadar uzun sürmüştü?

"Bak canım arkadaşım iyi olacaklar"

"Ya olmazlarsa Nobara"

"Böyle düşünürsen zaten olmaz"

İçeriden doktor çıktığında hemen ayağa fırladım.

"Megumi ve oğlum iyi mi?!"

"Efendim bunu söylemek kolay değil ama bebeğiniz öldü eşiniz yoğun bakımda"

Şuan yüreğimden koskocaman bir parça kopmuş gibi hissediyordum. Gojo ve Nobara hemen yanıma gelmişti. Sessiz sessiz gözyaşlarımı döküyordum. Aiko ölmüş müydü? Daha onu doğru dürüst görememiştim bile. O kadar hayallerimiz vardı. Onu çok güzel yerlere götürecektik. Çok güzel besleyecektik. Çok güzel bakacaktık.

Sana demiştim

Sus şuan kısmen seninde çocuğun sayılıyordu. Yere oturdum duvara yaslandım üstüm filan umrumda değildi

Gojo sensei kaldırana kadar orada durdum.

"Gel bir dışarı çıkalım yuuji"

Kendimi hiç yaşıyormuşum gibi hissetmiyordum. Beraber hastanenin bahçesine çıktık. Derin bir nefes aldım. Bağırıp çağrmak istiyordum ama elimden hiçbiri gelmiyordu. Tek yapabildiğim burada öylece ağlamaktı. Megumi nolur sen iyi ol. Her ne kadar bunu öğrendiğinde benden de kötü olacağını bilsem bile lütfen yaşa.

Sorey ama biraz olay olsun istemiştim

Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin