Sabah ilk bu sefer Megumi uyanmıştı ve kalkmıştı bile. Bir süre tamamen kendime gelmeyi bekledim ve yatakta doğruldum. Etrafa bakındım ve tamamen ayağa kalktım.
Aşşağı indiğimde Megumi yi dolaba bakınırken buldum.
"Ne arıyorsun Megumi"
"Yemek çünkü acıktım ama yemek hazırlamayı da bilmediğim için yani şey kahvaltı da hazırlayamıyorum aslında tabi sana da hazırlamak istiyordum ama işte"
O kadar hızlı söylemişti ki güldüm. Oda saçmaladığını fark edip güldü ve dolabı kapadı. Onun yanına gidip dudağına küçük bir öpücük kondurdum ve yemek hazırlamaya başladım. O da elinden geldiğince yardım etmeye çalışıyordu.
Sonunda yemeği hazırlamayı bitirmiştik.
"Oh be"
İkimiz de masaya oturup yemeye başladık ben daha önce bitirmiştim.
"Afiyet olsuun"
"Sanadaa"
Oda benden sonra bitirdi. Ve beraber bir şekilde masayı da topladık.
"Benim bugün dışarı çıkmam lazım evde tek durabilirsin değil mi?"
"Tabiki, çocuk değilim"
"Güzell"
Gülümsedim ve üstlerimi değiştirmek için yukarı çıktım tabi Megumi de tam dibimde geziyordu.
Bir şey demedim ve beraber girdik odaya.
Ve üstlerimi ayarlayıp çıkardım ve kısa bir süre Megumi ye baktıktan sonra üstlerimi değiştirdim güldüm.
Megumi yine utanmıştı."Megumi ödeşmiş olduk"
"Belki"
Gülümseyerek baktım ve onun elini tutum aşşağı beraber indik. Eşyalarımı alıp kapının önüne geldim.
"Bak bir şey olursa diyek ara ama"
"Tamamm"
Evden çıktım ve bana miras kalan şirkete girdim. Çok sıkıcı gelirdi bana bu gibi şeyler. Ofise gittim ve bir sürü belge olduğunu görüp derin bir nefes aldım. Masaya oturdum ve başlamadan önce bu gün biraz geç gelebileceğimi Megumi ye mesaj attım. Ve işleri yapmaya off laya puff laya başladım.
3-4 saat sonra
Şükürler olsun ne kadar zordu ama ya. O sırada içeri giren Gojo sensei ile gülümsedim.
Gojo sensei benim babam gibi biridir.
"Meraba itadoriii"
"Meraba Gojo sensei nasılsın?"
"İyiyim peki sen yoruldun mu tabi tüm günler evde yat sonra hemen yorul"
"Pff"
"Daha sana biraz daha dosya getirdim"
"NE?!"
dışarı çıktı ve elinde hallettiklerimden bile çok dosya ile geldi.
...
BU NEYDİ!
kolay gelsin kolay
Sus sanki sen yapacaksın.
Masaya koydu ve kaçtı. Tanrım ya bunları bitirmem gece 12 ye kadar anca sürerdi.
Saat yaklaşık gece 00.00
Bitirmeme az kalmıştı kısa bir süreliğine telefona baktım pek mesaj yoktu sadece bir arama. Megumi aramıştı. Bir şeye mi ihtiyacı olmuştu. Hemen geri aradım.
"Alo"
Normal gibi geliyordu sesi ama sanki hafif nefes nefese kalmış gibi.
"Hey Megumi ne oldu aramışsın?"
"Ne zaman gelirsin diye"
"Yarım saate gelirim"
"Tamam"
Kesinlikle bir işler dönüyordu ama herneyse. Dosyaları bitirip eşyaları topladım ve eve doğru yol aldım. Eve girdiğimde alt kat tamamen boştu üste çıkıp Megumi nin odasına gittim. Kapıyı açtığımda megumi yatağa uzanmış kıvrılmış bir şekilde ytıyordu.
"Hey Megumi ne oldu?!"
Yanına gittim hemen kızarmıştı resmen ve ateşine baktım sımsıcaktı.
"Megumi sen ilaçlarını aldın mı?"
Uygim var hadi byes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi