-4 ay sonra-
~Yuuji itadori~
Yaklaşık bir hafta önce öğrendiğimize göre iki oğlumuz olacaktı isimleri hazırdı. Megumi fazla karın ağrısı ve mide bulantısı yaşıyordu öncekine göre.
Ateşi de vardı o yüzden elimden geldiğince iyi bakmaya çalışıyorum. Biraz yemesi için yemek hazırlayıp yukarı çıktım. Yemeği masaya bıraktım ve elimle ateşini tekrar ölçtüm.
"En azından biraz düşmüş"
"Hıhı"
Onu yatakta doğrultup zar zor yemeğini yedirdim.
"Kusmamaya çalış bebeğim tamam mı?"
"Elimden geldiğince"
Tekrar uzandı. Üstündeki örtü fazla kalındı sanki. Üstünden örtüyü çektim.
"Yanıyorsun zaten üstünü örtme uyumaya çalış"
"Üşüyorum ama"
"Hem bak ben Nobara yı da çağırdım boş olduğu zaman gelcek bi bakmaya"
"Hıhım"
Gülümseyip onun saçını okşayarak uyuttum. Ve ateşini dindirmek için ıslak bez hazırlayıp alnına koydum.
-3 saat sonra-
Kapı çalınca aşşağı inip açmıştım.
"Üzgünüm Yuuji anca gelebildim"
"Yok sorun yok"
"Ne oldu ki tam olarak?"
"Ateşlendi ve kendini çok yorgun hissediyor günde remen üç kez kusuyor doğru dürüst yemek yediremiyorum ve büyük vakit uyuyor pek yataktan kalkmıyor"
"Grip mi oldu ki? Bakayım mı nerede?"
"Yukarıda uyuyor"
Beraber yukarıya çıktık Megumi hala uyuyordu. Yanına gidip nazikçe onu uyandırdım. Uyandıktan sonra Nobara onu kontrol etmişti.
"İlaç da yazamıyorum ki muhtemelen ağır bir grip ateşini düşürmeye çalışsan ve oldukça kussa bilr yemeği yedirmeye çalış zaten yaptığın şeyler böyle anca olacak çünkü vereceğim ilaçlar bebeklere zarar verebilir"
"Tamam teşekkürler Nobara"
"Ne demeek"
Nobara çıkmıştı. Bende Megumi yi kucağıma alıp banyoya götürdüm. Ve küveti soğuğa daha yakın ılık su ile doldurdum. Megumi nin üstlerini çıkardım.
"Üşüyorum ama ben"
"Ama ateşin var hadi bebeğim"
Zar zor da olsa yıkamıştım. Üşümesin diye havluya sardım şuan vücut ısısı daha iyi durumdaydı.
Tekrar kucağıma alıp odaya götürdüm ve ince üstlerle giydirdim. Kollarını etrafına sarıp ısınmaya çalışıyordu.
"Şimdi yemek yiyeceğiz bebeğim"
"Midem bulanıyor"
"Uff uff"
Bende gergindim zaten ve bu işi iyice zorlaştırıyordu.
"Sakın uyuma ben gelene kadar"
Aşşağı inip hemen yemek hazırladım ve tepsiye koyup yukarı çıkardım. Kendime doğru dürüst pek bakamıyordum Megumi ile ilgilebeceğim diye aslında. Megumi nin yanına çıkıp yemeğini ona yedirdim.
Daha sonra bulaşıkları yıkamaya aşşağı indim ve bulaşıkları da yıkayıp derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi