Bir süre sonra içeri girmiştik.
Şimdi Megumi nin yoğun bakımdan çıkmasını bekliyorduk. Bu da bir süre alacaktı. Yorgundum ve uykum vardı.Gözlerim ağlamaktan şişmişti. Megumi öğrenince ne yapardı ki?
Yoğun bakımdan yaklaşık yarım saat sonra çıktı. Ve uyanması da yarım saat sürdü. Hemen yanına gittim.
Bana baktı."Aiko ya ne oldu Yuuji"
Bir şey diyemedim. Açıklamak isterken ağzım tutuluyor gibiydi.
"Yuuji bir şey soruyorum duyuyor musun?"
Sanki hissetmiş gibiydi.
"Megumi"
"Nerde Yuuji Aiko nerde?!"
"O öldü!"
Ani sinirle söylemem ile susmuştu. Oda ağlamya başlamıltı bende. Yanına gidip sarıldım serum filan takılıydı.
Sarılmama karşılık vermedi. Ama itmedi de. Sadece öyle durduk. Onun ihtiyacı olmasada benim ona sarılmaya çok ihtiyacım vardı.
-yaklaşık 1 hafta sonra-
Megumi yi eve getirmiştim. Benimle nadiren konuşuyordu genellikle sadece birşeyleri başı ile onaylıyordu. Odalarımızı bir süreliğine ayırmak istemişti. Onun moralini yerine getirmek için herşeyi feniyordum ama ikimizin de halinde pek farklılık yoktu. Enerjimiz yoktu resmen. Evden çıkabildiğim kadar çok çıkıyordum.
Dışarlarda rasgele takılıyordum bazen içiyordum. Kısacası eskisine göre değişmiş sayılırdık. Bir gün içtiğim günler bir şey almışım ve bunu o günün sabahında fark ettim. Bunu neden aldığım ve ya nerden bulduğum hakkında bir fiktim yoktu ama iyiki içmemiştim. Çünkü aldığım şey bir intihar hapıydı. Çöpe atmak yerine çekmeceye koydum.
Az çok yemek hazırlayıp Megumi nin kapısını çaldım.
Kapıyı açtı ve ben bir şey demeden aşşağıya indi. Evde 2 yabancı gibiydik. Bizi kötü etkilemişti Aiko nun ölümü.
Yemekten sonra yine dışarılara çıktım 1-2 saat sonra döndüm. Megumi koltukta oturuyordu. Genellikle odasında otururdu. Yanına gittim içeri girip.
Bana baktı gözleri dolu dolu oldu.
"Hey ne oldu?"
"Keşke Aiko yerine ben ölseydim değil mi?"
"Hayır!"
Ağlamaya başladı.
"Şuan ne saçmalıyorsun!?"
Geçip karşısına çöktüm.
"Peki bende sana bir soru sorayım? Odanda o ilaçların ne işi vardı?!"
Bulmuştu.
"Bak cidden içtiğim günlerden birinde almışım"
"SEN ESKİDEN İÇMİYORDUN ŞİMDİ BUNA DA BAŞLADIN BAK!"
Eskiden içmezdim evet ama.
"Hepsi benim yüzümden Aiko nun ölmesi!"
"Değil Megumi değil!"
Bana sıkıca sarılıp bu sefer hıçkırarak ağlamaya başladı saçını okşadım.
Bende ağlıown yak yak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
أدب الهواة{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi