-İtadori Yuuji-
Arabadaydık şuan hastaneye gidiyorduk. Megumi camı izliyordu. Elimi onun bacağına koyduğumda bana baktı. Gözleri beni hala resmen içine çekiyordu. Kaybediyordu.
Daha sonra elimi bacağından çekip onun elini tuttum.
"Eve dönerken sana bir süprizim olacakk"
"Ha neyy?"
"Süpriiz"
"Pekii"
Daha sonra tekrar durgunlsştı.
"Yuuji"
"Efendim bebeğim?"
"Ben eğer bu çocuğumuz da ölürse birdaha hamile kalmak istemiyorum "
Belki evet onu tam anlayamazdım beni de etkilemişti ama onu daha çok etkilemişti.
"Tamam bebeğim ama bu sefer öyle olmayacak"
Hafifçe gülümsedim. Hastanenin önüne gelmiştik ilk kendim indim ve benden sonra da Megumi indi. Nobara ya sabah arayıp söylemiştim.
Geleceğimiz odaya geldik biraz beklemek zorunda kaldık ama sorun yok. Daha sonra Nobara bizi çağırdı.
"Sizi tebrik ederim yani"
"Teşekkürler Nobara"
"Tamam şimdi Megumi sen şuraya uzan bi ultrason a bakalım"
Megumi pek yabancı olmadığı için artık bu işlere ne yapacağını biliyordu. Hazırlandıktan sonra ekrana bakarken Nobaranın birden gözleri büyüdü.
"Oha ama ya"
"Ne oldu?"
"İkiz çocuklarınız olacak"
"Ne!?"
Megumi de bende çok şaşırmıştık. Bu riski arttırmıyor muydu? Uh umarım çocuklara birşey olmaz.
"Şuana kadar sağlıklı gibi sorun göremiyorum fotoğraflarını istiyor musunuz?"
"Evet"
Diye atıldım hemen. Nobara fotoğraflarını küçük bir kağıda çıkartıp bana uzattı Megumi de karnındaki kremi peçete ile silip ayağa kalktı.
"Teşekkürler Nobara"
"İyi günlerr"
"İyi günlerr"
Odadan çıktık ve hastanenin çıkışına yöneldik. Zaten durgun olan Megumi yetmezmiş gibi daha durgun olmuştu. Arabaya bindiğimizde şöfşre gideceğimiz yeri söylemiştim.
"Bak Megumi biraz gülümse ikizlerimiz olacak sağlıklı bir şekilde doğacaklar. Bana güveniyordun hani"
"A-ama korkuyorum"
Sesi titremişti ağlıyacaktı sanırım. Ona sıkıca sarıldım. Başını göğsüme gömerek ağlamaya başlamıştı. Başını okşayarak sakinleşmesini bekledim. Bir süre sonra yavaşça sakinleştiğinde ayrıldık. Araba da varmıştı.
"Hadi güzelim inelim"
Onaylarca başını salladı ve beraber indik. Etrafına bakındı önümüzde bir barınak duruyordu.
"Yuuji cidden mi? Ben hayvanlara bayılırım!"
"Tahmin ettmiştim ha bakalım içeriye"
Beraber içeri girip hayvanlsra bakındık Megumi nin gözüne ssnırım bir şey çarpmıştı. Baktığı yere baktığım zaman bir beyaz bir siyah köpek vardı Megumi hemen o tarafa yöneldi. Bende peşinden o tarafa yöneldim muhtemelen 2-3 aylık köpeklerdi.
"Yuuji bunları sahiplenelim mii?"
"Olur bebeğiim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi