Megumi üstüne normal şeyleri geri giymişti. Bende ona aldığım ilaçlaro cebimden çıkarıp masaya koydum bu bir 5 ay yeterdi ona. Çünkü işi riske atmak istemedim. Koruma kullansaydık bile çünkü işe yaramama olasılığı vardı.
"Teşekkürlerr"
Yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu. Gülümsedim. Cidden eskisine göre daha iyi olmasına seviniyordum. Ama hala atlatması gerekiyordu ikimizin de o zamana kadar ona dokunmayacaktım.
"Hadi o zaman ben yemek hazırlayayım tamam mı?"
"Tamamm bende bir duşa gireceğiim"
Onaylarca başımı sallayıp aşşağı kata yemek hazırlamaya indim. Güzel bir şekilde yemeği hazırlayıp masayı kurdum.
Bitirdiğimde Megumi nin kapısını çalıp içeri girdim. Saçlarını havlu ile kurutuyordu. Gülümseyerek bana baktı.
"Yemeği hazırladın mı?"
"Evet evet seni çağırmaya geldim"
"Tamamm hadi inelim"
Havluyu kenara bıraktı ve önden çıktı. Bende peşinden yürüdüm. Beraber masaya oturduk.
"Bu arada Megumi"
"Efendim?"
Dedi bana bakarak.
"Düğün yapacak mıyız?"
"Bence olabiliiir"
"O zaman ne zaman yapacağız"
(Cümlenin mükemmeliği)
"Bilmiyorum sen karar verirsiin"
"1-2 ay sonra?"
"Tabiki bana uygun sonuçta"
Gülümsedim. Çok tatlıydı. Onu çok seviyordum herşeyi ile. Yemeğimizi bitirdiğimizde bulaşıkları ben yıkadım.
Ve birlikte odaya çıkıp yatağa uzandık çünkü Megumi uykusunun geldiğini söyledi.
Bana sarıldı ve bende sarılmasına karşılık verdim. (yatakta uzanıyorlar) kafamı da saçlarına gömdüm. Çok güzel kokuyorlardı. Böyle sonsuza kadar kal deseler hiç itiraz etmeden kalırdım.
-3 hafta sonra-
"Lütfeeen beni de götür Yuujii"
"Ah ama orda sıkılırsın bebeğim"
"Lüüüüüütfeen"
Bana öyle tatlı bakıyordu ki reddetmek çok zordu.
"Hem evimize çöküyolar sonra"
"Uff uff pekii ama sıkılırsan benden değil"
"Tamammm"
Beraber arabaya binip şirkete gittik.
"Woahh çok büyük"
Gülümsedim.
"Eh biraz öyle"
"Biraz mı? Deli misin?"
"Sana deliyim"
Kelimeler yalnışıkla dökülmüştü. Ama kızarıp arkasını döndü. Güldüm.
"Hadi hadi"
Beraber benim ofisime gittik. Megumi etrafa bakınıyordu.
"Bak sen koltukta otur takık filan bende işleri halledeyim."
"Tamamm"
Koltuğa geçip telefonuna bakmaya başladı. Bende işlerle ilgilenirken bir yandan da onu izledim.
İşlerin bitmesine az kalmıştı ve saat yine geç oluyordu. Megumi nin uykusu geldiği de belliydi. Tam bitirmiş kalkıyodum ve Megumi yi çağıracaktım ki. Uyumuştu. Koltukta uyumuştu. Gülümseyip kucağıma aldım.
Beraber arabaya binip eve döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi