8. Bölüm

645 45 112
                                    

~1 ay sonra Yuuji İtadori~

Megumi ye yakında evlenme teklifi edecektim ama birkaç gündür bir garipti ve bana süpriz yapacağından filan bahsediyordu. Sevgililiğimizin ilk ayı bitiyordu bugün. Sonunda süprizini söylerdi heralde. Çünkü dışarı bile bensiz çıkıyordu. Kendine alışveriş yapacağını söyleyip.

Ama ilk ben ona evlenme teklifi edecektim. Sonra süprizini verirdi heralde.

Güzel bir yüzük seçmiştim. Sade ve şık bir yüzüktü. Onun göz rengine yakın bir yüzük seçmiştim özellikle.

(Temsili)

Heyecanlıydım evet.

Şükür evleniyoruz.

Sanki sen evlencen

Onunla yatan bendim ama

Aynı kişi sayıldığımızım farkında mısın?

Yoo

Derin bir nefes aldım. Kim bunu benim başıma musallat ettiki artık. Megumi yine dışardaydı bende Gojo sensei yi çağırmıştım.

Gojo sensei çok bekletmeden gelmişti kapıyı açtım. Kesinlikle gerginliğim yüzümden okunuyordu.

"Merhaba yuujii"

"Merhaba Gojo sensei içeri gelsene"

Kenara çekilip geçmesine izin verdim ve Gojo sensei içeri girdi.

"Çok heycanlı olduğun belli desem"

"Ihm evet ama ne yapabilirim?"

"Ben aşık olmadığım için bilemem"

"Pff Gojo sensei"

Güldü.

"Eh yani sakin ol işte hem bende bi tanışıyım müstakbel karınla"

"Şimdi o erkek olduğu için karım sayılmaz ama"

"Şhh çaktırma"

Gülmeye başladım. Megumi ne zaman gelir acaba. Bir süre Gojo sensei ile böyle sohbet ettik daha sonra Megumi gelmişti.

Gülümseyip yanıma geldi. Daha sonra Gojo yu fark etti.
Normal bir şekilde selam verdi gülmemek için kendimi tutuyordum. Garipsediği çok belliydi.

"Megumi bu Gojo sensei baya babam gibi filandır yani"

"Tanıştığımıza memnun olduuum"

"Bende"

Gülme gülme gülme gülmicem. Sonunda kahkayı basıverdim. İkisi de bana bakmışlardı. Kısa süre sonra sakinleştim.

"Seni bir yerden gözüm ısırıyo hımmm"

Gojo sensei düşünmeye başladı Megumi yi kime benzettiyse artık.

"Hee hatırladım hatorladım adı Toji mi neydii? Aynen aynen Toji"

"Evet babam"

"Iy hık demiş burnundan düşmüşsün"

Ben olaylara o kadar yabancı kalmıştım ki. Megumi nin morali biraz düşmüştü.

"Şey çocuklar ben en iyisi gidiyim ya meşgulüm tabi işim gücüm var"

Giderken bana göz kırpmayı unutmadı. Derin bir nefes aldım ikimiz de birbirimize döndük.

"Sana söyleyecek birşeyim var"

"Sana söyleyecek birşeyim var"

"İlk ben söyleyeyim"

Beni onayladı.

"Bugün dışarıda yemek yiyelim."

"Randevu gibi?"

"Eh evet"

"Ben de söyleyeceğimi söylesem"

"Sonra söylesen"

"Peki"

"Bak üstünü güzelce giyin tamam mı?"

"Aynı odada kalıyoruz ya hani"

"Doğru"

Beraber odaya çıktık ben üstüme güzel bir takım elbise giydim. Megumi bneim kadar resmi olmasada oda öyle birşeyler giymişti. Yüzüğü Megumi ye fark ettirmeden cebime attım. Beraber lüks ve şık bir restaurant a gelmiştik. Randevu aldığım yere oturduk.

Yemekler spariş etmiştim ve megumi bazılarını seçe seçe yiyordu.

"İyi misin?"

"Evet evet"

Yemeğin sonuna doğru geldiğimizde megumi yi ayağa kaldırdım ve önünde diz çöküp yüzüğü çıkardım.

"Megumi ben sonsuza kadar beraber olalım istiyorum bir aile kuralım. Beraber mutlu olup beraber üzülelim. Asla ayrılmayalım istiyorum. Bunu kabul eder misin?"

Megumi şaşkın ve gözleri dolmuş şekilde duruyordu.

"Evet! Evet!"

Etraftaki birkaç kişi alkışlamıştı. Yüzüğü Megumi nin parmağına taktım ve ayağa kalkıp ona sıkıca sarıldım. Bu an çok güzeldi.

Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin