18. Bölüm

329 19 32
                                    

~Yuuji İadori~

Geri Megumi nin yanına gittim.

"Hey Megumi bir şey soracağım"

"Ha evet?"

"Sen bu ay kızgınlık oldun mu?"

"Şey ilaçlarımı almamıştım yani balayının başında olmam gerekiyordu. Aslında sanırım gece oldum ama pek anlamadık"

"Ha"

"Niye sordun ki?"

"Hiç sadece aklıma takıldı"

"Şey peki"

"Hadi gel uyuyalıım"

"Tamamm"

Beraber odaya çıktık ve yatağımıza yatıp uyuduk.

~Sabah erken~

Erken uyanmıştım. Ve eğer Megumi uyanırsa diye bir not yazıp dışarı çıktım. Eczane ye gitmiştim. Almam gereken şeyler vardı.

Tabiki Nobara da aklıma şu konuyu takmıştı. Onun içinde bir test de aldım. Diğerlerini niye söyliyim yani.

Eve geri gittiğimde Megumi hala uyuyordu. Bebeğim ya. Çekmeceye koydum aldıklarımı. Sadece testi cebime attım. Ve aşşağıya yemek yapmaya indim.

Güzelce hazırladım ve Megumi de uyanıp aşşağıya inmişti.

"Günaydıın"

"Günaydığn" *uykulu ses*

"Gel acıkmışsındır"

"Midem bulanıyor yemek istemiyorum"

"Hadi ama yemelisin"

Bir süre sonra ikna etmeyi başardım. Ve beraber yemeği yedik. Daha sonra salona geçip koltuklara oturduk.

"Hey Megumi aslında bir şey konuşmak istiyordum."

"Ne oldu ki?"

"Şey yani Nobara ile biraz konuştuk biz"

"Ee"

"Ve o şey dedi yani sen belki hamile olabilirmişsin tekrar"

"N-ne?"

Gözleri doldu.

"Oi oi"

Ona sarıldım.

~Megumi Fushigro~ (yanlış yazmış olabilirim)

Hamile olabilir miydim? Ama ya önceki gibi olur da düşük yaparsam. Bundan korkuyordum. Bilmiyorum bu sefer pek inandığımı söyleyemem.

"Bak Megumi eğer hamileysen önceki gibi olmayacak tamam mı sana daha güzel bakacağım ve bu sefer gerçekten çocuklarımızı kucağımıza alabilceğiz"

"Y-ya alamazsak"

"Bu sefer bana güven"

Cebinden vir kutu çıkardı dikkatli bakınca hamilelik testi olduğunu anladım. Bana uzattı ve bende kutuyu alıp tuvalete gittim.

-5 dk sonra-

Şuan testi bekliyordum ne zaman olurdu ki. Sonunda bir hareketlilik ile teste baktım. İki çizgi mi? Hamileydim. Üstünden yaklaşık 5 ay geçmişti ve tekrar hamileydim. Derin bir nefes aldım. Yuuji ye güveniyordum.

Kapıyı açtığımda karşımda bekliyordu. Testi ona uzattım.
Baktı ve anlaması biraz uzun sürmüştü. Jetonu köşeli heralde.

"MEGUMİ HAMİLESİN!"

İçimden biliyorum zaten demek vardı ama demicektim.

"Evet!"

Bana kocaman bir şekilde sarıldı.

"Bu sefer cidden size çok güzel bakacağım bebeğim."

<3

✧༺♥༻✧


Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin