Eve geldiğimizde saat akşam 7 gibiydi.
"Şey sen bana hediye verecektin"
"Hıhım"
(Medya itadorinin verdiği yüzük)
Yukarı çıkıp elinde hediye paketi ile birlikte indi. Bana kızararak hediyeyi uzattı şaşkınca aldım. Ve koltuğa geçip oturduk. Paketi kucağıma koydum ve içini açtım. İçini açmamla kısa süreli bir şok geçirecektim.
"M-megumi!"
Bana gülümseyerek baktı.
"Bize lazım olacak malzemeleri aldım"
O kadar sevinmiştim ki şuan paketi kenara bırakıp Megumi yi kucağıma aldım ve etrafımda döndürdüm. İkimiz de kahkaha atıyorduk. Hayatımın bugün en mutlu günüydü ve bunun hiç bozulmasını istemiyordum.
Beraber bir süre sevindikten sonra odamıza gittik ve yatağa girip uyuduk.~6 Ay sonra~
Bugün Megumi nin doğum günüydü 6 aylık hamileydi. Şuan bebek oldukça sağlıklı görünüyordu doktorun dediğine göre. Bebeğimiz doğduktan yaklaşık bir ay sonra düğün yapmak istiyorduk. Bugün de etrafı süsleyip aramızda küçük bir parti verecektik. Pasta bile yapmıştım. Güzel olmuştu bence Megumi yukarda kafasına göre takılıyordu.
Yukarı çıkıp onu çağırdım ve gözlerini kapattım dikkatli bir şekilde aşşağıya indirdim. Tam sofranın önünde gözleirni açtım.
"Yuujii çok güzel olmuşş!"
Gülümsedim sevinmesi beni çok mutlu ediyordu. 7 aydır birlikte yaşıyorduk bu çok güzel bir şeydi. Düğünümüzü ve oğlumuzun doğumunu sabırsızlıkla bekliyordum. Evet bir oğlumuz olacaktı ismi bile hazırdı. Aiko. Oğlumuzun ismi Aiko olacak. İkisine de çok iyi bakacağım.
İkimiz masaya oturduk ve yemeye başladık tabiki hepsini bitiremezdik ama bir kısmını yedik. Ve odamıza çıktık yatağa uzandık. Böyle yatmamızı Megumi seviyordu çünkü. Böyle yatıp ilerde yapacaklarımızı konuşuyorduk her gün.
"Bak bence Aiko biraz büyünce onu birsürü parklara götüreliim"
"Olur güzelim başka ne yapabiliriz"
"Hımm aslında bilemrdim başka şuaann"
Gülümsemeden edemedim. Aiko çok güzel bir annen var.
Kısa ama yaşayın bunla bakugoununshinesi sen anladın şuawn ühü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi