Megumi sanırım kızgınlığa girmişti. Ben evde varken olmaz zaten. Ayağa kalkıp evde ilaç aramaya başladım.
Hiçbir yerde yoktu. Megumi yatakta kıvranıyordu. Yanına geri gittim.
"Evde ilaçlardan var mı?"
"Ben bu-lama-dım"
(- nefes alma yeri)
"Uff uff"
Canı yanıyor gibiydi. Ve lkendini tutamadığından feromonları da etrafa yazılmıştı ve bu da beni zor duruma sokuyordu.
Ben yardım edeyim işte.
Hayatta olmaz eğer gerekirse bile ben yapacağım.
Gerekiyor işte ama
Pff
"Megumi çok mu kötü"
"Ev-et"
"İlaç alıp gelmem uzun sürer yani"
"Y-ap işte!"
Derin bir nefes alıp üstüne geçtim. Dudağından öpmeye başladım.
-smut uyarı-
Üstlerimi çıkarmaya çalışıyordu ama zorlanıyor gibiydi. Güldüm.
"Acele etmesene Megumi"
Derken kalçalarından tutarak onu kendime bastırmıştım.
{Bilgilendirme: ah~ : normal inleme zevkten
Ah! :Sert inleme acı dan
AH! : daha da sert inleme acıdan
Ahmhm: zevkli inleme }
"Ahh~"
Gülümsedim.
Bundan sonrası bende bakalıım
Ha? Daha ne olduğunu anlamadan sukuna yerime geçmişti.
-Sukuna-
Megumi benim geçtiğimi anlamıştı ki yutkundu. Ben oyalanmayı sevmezdim bu yüzden onun tşörtünü ve eşofman ını çıkartıp yere attım. Kalçasını kaldırıp bana sürtünmeye başladı. Zar zor yapıyordu ama.
Onu geri yatağa ittim kendi dediklerimin dinlenmesini severdim ben İtadori nin aksine. Kendi gömleğimi ve pantalonumu da çıkardım.
Çenesinden aşşağı hafif hafif ısırarak indim. Ve baxsırına doğru geldiğimde kafamı kaldırdım ve ilk bacaklarına yönelip biraz da oralarda oyalandım.
Sonunda baxsırını da çıkardım. Ve kendiminkini de indirdim ve ikimizinkinide yere attım.
"Şey buda senin gibi küçük desek yeriymiş"
"Ha-yır"
"Tamam tamam"
4 parmağımı onun ağzına getirdim. Tam yalamasına fırsat vermeden çekmiştim.
"Ha?!"
2 parmağımı aynı anda soktum.
"Ah!"
"Şimdi bu canını mı yaktı?"
"Ev-ev-et"
Diğer 2 parmağımıda içine soktum.
"Ah! Yavaş! "
Tabiki onu dinlemedim ve içinde hızlıca hareket ettirdim elimi bir süre. Canı belki yanıyordu ama olsun. Parmaklarımı çektim onu sırt üstü yatırdım ve kalçasından tutarak onu domalttım. kendimi ona hizzaladım. Hızlı bir şekilde içine girdim hareket ermeye başladım.
"AH! ACIYOR!"
Gözleri dolmuştu ve seside titriyordu. Hızla içinde hareket ettim bir süre sonra sesi zevkli gibi geliyordu bende eğildim ve dudaklarımı onun ensesine değdirdim.
"Ahmhmh"
Gülümseyerek ısırdım. Biraz canı yanmıştı sanırım. İçinden kısa sürelik çıktım ve yönünü çevirdim. Bacaklarını
Hafif kırıp yukarıya kaldırdım ve tekrar içine girdim."Ahmhmh"
İnlemesi beni de mahfediyordu. Bir elimle onun aletini çekmeye başladım.
"G-geliyorum"
"Bekle biraz"
Diyip deliğini kapadım.
"AHH~"
kendimin de geleceğini hissedince deliğini bıraktım ve beraber boşaldık. İçinden çıkıp yatağa uzandım ve İtadori ile yer değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi