~İtadori Yuuji~
Bir süre sonra üstlerimizi değiştirip dışarı çıkmıştık ve rasgele dolaşıyorduk.
"Hey hey İtadoriii dondurma alsanaa"
"Oluur"
yanına gidip ikimize de pamukşeker aldım. Gülümsedi ve yemeye başladı. (Kesinlikle itadori azmadı- çocuğun canını çıkarıyo megumi-)
Bir süre sonra sinamaya gitmek istedi ve bir aksiyon filmine girdik. En arkalara doğru oturmuştuk. Tabiki bana mısır da aldırmıştı birde içecek. Param olduğu için sıkıntı yoktu.
Filmin ortalarında başını omzuma koydu. O kadar yürümüştük yoruldu heralde.
Film bittiğinde ikimiz de kalktık.
"Eve gidelim mi bebeğim"
"Ya hayırr"
"Peki o zaman ne yapacağız?"
"Şeyy hımm"
Yorgunluktan şurada uyuyabilirdim. Tabi Megumi filmin bir kısmında uyuduğu için.
"Eve gidelim lütfeen"
"Peki yaa hıh"
Beraber sonunda eve gittik. Niye arabayla gitmedik diyorsanız çünkü farklı olsun istedik. Eve gittiğim gibi kendimi koltuğa attım. Yorgunluktan uyuyakalmışım.
Gözümü açtığımda megumi tam dibimden bana bakıyordu.
"Günaydııın"
"Gğnaydın da başımda ne yapıyodun"
"Bilmem yakından inceleyim dedim."
Gülümseyip doğruldum.
"Ben yemek hazırladıım"
"Ha?"
"Evett"
Koltuktan kalkıp mutfağa gittim. Yemeği hazırlayıp güzelce sofrayı kurmuştu.
"İlk denemen değil mi?"
"Iıı evet"
"Leziz görünüyorr"
Masaya oturdum. Yemeye başladık. Cidden lezizdi.
"Bundan sonra yemekleri sen yap Megumi"
Kızardı ve hafifçe gülümsedi. Yemeği bitirince yine o bulaşıkları yıkamaya kalktı.
"Bende yapabilirdim"
"Yok hayır"
Bulaşıkları yıkamayı bitirince bu sefer beraber koltuğa oturduk. Bana baktı ve.
"Şey bi fikrim var"
"Neyy?"
"Beraber aynı odada kalalım mı?"
"Aslında oluur"
"Hangimizin odasını düzenleyeceğii"
"Yarın benim odamı düzenleyelim istersen"
"Tamamm"
Onu çenesinden tuttum ve uzunca dudağından öptüm. Ellerini omzuma koydu. Saçlarımı da okşuyordu. Ben ise onu belinden tutup iyice kendime çektim. Nefes almak için çekilmiştik. Utanıp geri çekildi. Güldüm.
Selamun aleyküm nabersiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}
Fanfiction{Omegaverse} "Benim omegamsın sen başkasının değil biliyorsun değil mi?" "Biliyorum" #1 Megumi #2 Sukufushi