14. Bölüm

432 23 32
                                    

-3 ay sonra-

Şuan üzerime damatlığımı giyiyordum. Bugün düğünümüz vardı. Sonunda Megumi ile evleniyorduk.

Aklıma geldikçe heyecanlanıyordum. Onu gelinlik giymeye ikna etmeye çalışmıştım. Tabiki ikna olmamıştı.

O yüzden ben siyah normal takım o ise beyaz bir takım giyecekti. Ah hazırlandığımda içeri Gojo sensei kapıyı çalıp girdi.

"Yakışmış ahh ahh ne çabuk büyüyolarr ağlıyacağıım biri doktor oldu (Nobara) diğeri damatt"

Göz devirerek güldüm.

"Eh alış artık"

"Alışmıcam her gün evlerinizi basacağım ki"

"Gojo sensei çocuk musunuz?"

Bunu derken gülüyordum.

"Yoo"

"Hadi hadi Gojo sensei oyalama beni"

"Kravatını yalnış bağlamışsın bide evleniceksin ya"

Gelip kravatımı düzgünce bağladı.

"Dalgınlığıma gelmiş"

"Tabi tabi"

Gülüp aynaya bakarak saçımı düzelttim ve önden kapıya ben yöneldim.

Benim arkamdan Gojo sensei de odadan çıktı.

Düğünün olacağı yere girdik.
Zaten çok kalabalık istemediğimiz için sadece yakın kişileri çağırmıştık.

Birkaç kişi yanıma gelip konuşmuştu bende kısaca konuşmuştum.

Megumi de bir süre sonra içeri girmişti. Gözlerimi ondan alamadım ilk defa onu Takım elbiseli görüyordum. Bana gülümsedi. Bende ona gülümsediğimde yanıma geldi ve birlikte (şu hani düğünde bişi kabul ediyolar filan o yer işte ya düğünlere sadece yemek yemeye gittiğim için bilmiyom) gittik.

-Birkaç saat sonra düğün biter-

Eve Gojo Sensei ve Nobara ile dönmüştük. Doğrusu onlar peşimize takılmıştı. Aklıma evlendiğim geldikçe sırıtmadan edemiyordum.

Megumi de pek farklı değil gibiydi. Bebeğim ya.

Keşke şuan Aiko da olsaydı. 5 aylığa yakın olması gerekiyordu hatta.

Pff. Bunu Megumi ile konuşmuştuk. Onu unutamayacağımızı biliyorduk ama çok fazla üzülmemeliydik. Söz vermiştik. Tabii ki onu kırmamak için sözümü tutardım.

Gojo sensei şükürler olsun ki yeni evli olduğumuzu anlayınca gitti. Bizde yorgunluktan odaya geçtik.

Megumi direk yatağa uzandı.
Bense ona bakıp güldüm.

"Gülme yoruldumm"

"Bari üstünü değiştir"

"Pff yorucuu"

"Ben değiştireyim istersen?"

"Oluuur"

Gülümseyip onu yatakta doğrulttum ve üstlerini çıkardım. Beni kravatımdan tuttu ve kendine çekip dudağıma yapıştı. Karşılık verdim. Elimin biriyle destek alırken diğer elimle belini hafifçe okşadım. Daha sonra çekildim ve doğrulup dolaptan onun üstlerini çıkardım.

Güzelce giydirdim ve kendimde giyinip yanına uzandım. Yarın ona süprizim olacaktı. İkimizde sarılarak uyuyakaldık.







Küçük Omegam {Sukufushi/İtafushi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin