Sziasztok csajok.
Végre ehhez a részhez elértünk. Bár elég rég írtam ilyen részt, de minden tőlem telhetőt megtettem hogy ne okozzák senkinek se csalodást.
Tehát 🔞 Jelenet. /szexuális tartalom, ha nem bírod lapozz. De ha itt vagy még jó olvasást. ☺️ /
Millió puszika és ölelésLove ARMY. ❤️ ❤️ ❤️
"-Akkor mire vársz még ? - kérdeztem tőle szapora légzéssel, mire hirtelen tapasztotta össze ajkainkat, és egy szenvedélyes csókba forrtunk újra össze."
Ajkaink játéka egyre forróbb volt főleg akkor, amikor síkos nyelvét végig húzta alsó párnámon evvel bebocsátást kérve, amit szó nélkül meg is adtam neki. Ahogy nyelveink összeértek a jóleső borzongás futott végig a gerincemen, majd mind a ketten bele szuszantotunk a csókba. Lassan váltunk el egymástól és csak a másik átható pillantásait figyeltük. Kezeimet lassan vezettem arca két oldalára, és a homlokomat az övének döntöttve kezdtem szipogni.
-Azt hittem már semmit sem jelentek neked! - gördült le az első sós cseppem az arcomon. - Annyira egyedül éreztem magam...a...azt hittem, hogy... - Itt elhajoltam tőle és egyik mancsomat a szívemre tettem, s megmarkoltam az anyagot rajta. -... hogy talán... - hirtelen a mutató ujját a számra helyezte evvel fojtva belém a szót, majd nemlegesen kezdte rázni a fejét.
-SOHA... - nézett a szemembe, és úgy folytatta. -...ugy szeretlek, ahogy vagy! Nem akarlak még egyszer elvesziteni. - súgta ajkaimra, majd ismét szenvedélyes falni kezdte párnáimat amit egyből viszonoztam is. Csókunk egyre hevesebb lett, mire két hatalmas kezét a derekamra helyezte és maga felé kezdett húzni, először nem tudtam mire vélni, de aztán hagytam hadd sodródjak az árral. Így hát a jobb lábamat átdobtam az ő combjain, és az ölébe ültetett, úgy faltuk egymás ajkait mintha nem lenne holnap. Ami számomra egy különleges érzést kellett bennem, és akaratlanul dörzsöltem ágyékom az övének mire a csókba nyögött. Lassan tapogato kezei lesiklottak a combom alá és hirtelen állt fel velem az ölébe, majd elindult valamerre. Viszont a szenvedélyes csók csatánkat nem szakítottunk meg, így értünk egy falaphoz, s a lábával rúgta be azt, majd csukta vissza a hangok alapján. Mire fel eszmélhettem volna egy puha matracon találtam magam. Jungkook remegve hajolt el tőlem egy kicsit és jobb kezével arcélemet simogatta.
-Annyira gyönyörű vagy! - suttogta közénk és ismét egy csókba forrtunk össze. De ez most más milyen volt, tele volt érzésekkel, és szenvedéllyel, ez a csók olyan mint egy fáradt nap után megtérni, s újult erővel felkelni másnap. Kezei felfedező útra indultak a testemen, és az ingem gombjánál állapodott meg. Ismét tekintetét az enyémbe fúrta, de nem szólt egy szót se, csak engem figyelt és a szapora lélegzet vételemet. Mire lassan közeledett felém, viszont nem ajkaimat vette célba hanem a nyakam. Apró pillangó puszikkal hintette be a jobb oldalát, közben pedig kezei is akcióba lendültek, és gombjaimat akasztotta ki a kis lyukból, ami eltakarta felső testem előle. Hevesen kezdte ostromolni nyakam érzékeny bőrét, s egy idő után áttért a másik oldalra. Sóhajaim megtöltötték a szoba csendjét, ami kissé zavart, de nagyon jól esett ez a fajta törődés tőle. Elemelkesett rólam, s egymás szemébe nézve bújtatta ki az utolsó kis műanyagot a textilből, s hullott szét az anyag rajtam teljes rálátást biztosítva annak aki a csípőmre ült. Kezeivel felsimított egészen a műtétem hegéjig, mikor is annyira zavarba jöttem, hogy elfordítottam a fejem, és csak a fal előtt pihenni komód fiók kihúzóját szugeráltam. - Mi a baj? - kérdezte tőle kicsi aggodalommal a hangjában, mire fejet ráztam és kezemet arcára simítottam. De ő sem tétlenkedett a műtétemre simított, s úgy nézett a szemeimbe. - Itt az új életünk kezdete. - hajolt le lassan hozzám és végig csókolta a heget, a testemen. Ajkai játéka mentén bizseregni kezdett a bőröm, majd kezeimet fekete tincsei közé vezettem, mire egy morgás volt a válasza. A jóleső bizserges egyre jobban az ágyékom felé összpontosult így egyre jobban feszített odalent a nadrágom. Kezei egész idő alatt testemen járt táncot és mindenhol végig tapogatott utána édes párnáival hagyott ott egy-egy nyálas csókot. Az agyamat teljesen ellepte a rózsaszín köd és már magam sem tudom mit csinálok, csak hagytam, hogy Jungkook még nagyobb élvezetet adjon nekem. Hirtelen hagyta abba a felsőtestem kényeztetését, mire nagy nehezen iriszeimet rávezettem, s a vágy csillogását láttam a gyönyörű éjfekete tekintetébe. - A... annyira kívánlak!! - remegett meg a hangja amikor bőrömre súgta ezt a rövidke mondatot. Mire nagy nehezen szólásra nyitottam a számat....
-Én... én ishhh... - sóhajtottam el a mondat végét és egyfajta túlfűtött izgatottság áradt szét a testemben. Lassan vissza mászott hozzám és hatalmas mancsát a hajamba vezette úgy nézett a szemembe.
-Szabad? - ennyit kérdezett csak mire megadóan bólintottam, s már kezei ágyékom felé siklottak ajkaival ismét párnáimra mart. Halkan beleszusszantittam a csókba mire ő csak egy mosolyt küldött felé a csókunk közben. Hosszú ujjaival a nadrágom gombjával kezdett matatni, mire újra a csípőmre ült, és csillogó szemekkel szabadította meg a gombot a textiltől. Itt hirtelen a kezéhez kaptam és idegesen pillantottam rá, majd enyhe pírral az arcomon lesütöttem a tekintetem.
-Jun... Jungkook én mé... még szűz vagyok. - suttogtam a csendet megtörve, mire ismét fölém hajolt, s a fülembe suttogott.
-Nagyon vigyázni fogok rád! - éreztem forró leheletét a bőrömön, s újabb remegés tört rám, én is kívánom őt. Nagyon!!! Lassan vezette csillogó gyémántjait rám, mire aprót bólintottam neki egy mosollyal az arcomon. Egy gyors csókot lehelt ajkaimra, majd újra végig pintette felsőtestem nyálas puszijaival. Nadrágom korcához érve lassan bujtatta ki a gombot, s húzta le a sliccem. Lassú mozdulattal húzta le rólam a nadrágom alsómmal együtt, mire lángba borult a fejem. Kezeimet arcomra tetem evvel takarva el tőle zavarodottságomat , de hatalmas mancsai le feszítette az enyémeket onnan. - Gyönyörű vagy Jimin. - súgta bőrömbe. - Nézz rám!! - adta ki az utasítást nekem mire nagy nehezen ránéztem, de a szavam is elállt, amit készült tenni. Óvatosan hajolt egyre közelebb ágyékomhoz, s apró mozdulattal csókolt rá meredező tagom fejére. Az érzésre a párnák közé dobtam a fejem és mellkasomat kidomborítva nyögte egy hatalmasat. Síkos nyelvét is bevette a játékba, s végig nyalt egész hosszomon, majd a nyálas forróság vette körbe egész tagomat. Hirtelen kaptam a hajába az érzésre, s csak nyögni tudtam neki mire ő morgással válaszolt. Először csak lassan járatra a fejét rajtam, majd később nagyobb fokozatra kapcsolt amikor is egy kupak kattanását hallottam meg, és egy hűvös anyagot ként ánuszomra. Lassan vezette belém eső ujját ami kicsit feszített de az ajkai játéka elvonta a figyelmem róla. Egyre hangosabb nyögések hagyták el az ajkaimat, s turtam hajamba egyik kezemmel a feszültség levezetése gyanánt. Teljesen extázisba estem szája, s keze munkájáról mikor is kis idő után megszűnt minden élvezet a testemen. Zihálva nyitottam fel szemeimet, és Jungkook gyémátjaival néztem farkas szemét. Egyik kezét levezette combom alá így kicsit felhúzva azt míg a másik keze az arcomon pihent, s ekkor éreztem meg forró tagját bejáratomnál. Lassan nyomult befelé mire egy hatalmas nyögés szakadt fel torkomból, de ajkaival tompította a hangokat. Minden apró mozdulatomra figyelt és biztató szavakat suttogott a fülembe...- "lazíts! - Mingyárt jobb lesz! Ügyes vagy kicsi." - mire teljesen elmerült bennem. Egyszerre nyögtünk fel az érzésre, mert bennem egyből eltalált valamit amire a testem még jobban elkezdett remegni, és vágy cseppjeim is kibuggyantak. Zihálva vettem a levegőt, ahogy ő is és csak várt, mire egy aprót bólintottam, s komótos lassúsággal elkezdett mozogni. Kezeimet nyaka köré fontam így húzva közelebb, s most én kezdeményeztem a csókunkat. Vadul faltam édes párnáit, mire felmordult és emelkedett rólam egy kicsit. A sok inger és gyönyör miatt akarva akaratlanul is nem tudtam a szemeimet nyitva tartani így még intenzívebb volt. Kezét elvettem combom alol, s tagomra fondoltak lökési is egyre gyorsultak, ahogy az én lélegzet vételem is szívem majd kiugrott a helyéről az ingerek miatt, de még sem tette. Egyre csak nőtt a forrósággal egybeöltött bizsergés az ágyékomba, mire ismét eltalált bennem valamit, s egy sikoltás hagyta el az ajkaimat. Kezeimet határa vezettem és apró körmeimet vésrem bele puha bőrébe, mire hatalmasat nyögött a fülem mellett.
-Ahhh... Junh... Jungkookhhhh.. - nyögtem ki nevét, mire keze mozgása egyre gyorsult, ahogy csípője tempója is. -Szeh... szeret... szeretlekhhhh... - nyögtem kéjesen szívem akaratát mire a bizsergés megszűnt az ágyékomban, és Kook is hatalmasat nyögve lassult le. Izzadtan borult rám szerelmem és lihegett a nyakamba. Hevesen dobogó szívem lassan nyugodott le mire egy jóleső fáradtság lett úrrá rajtam, majd a sötétség nyelt el teljesen. Immár boldogan...
VOCÊ ESTÁ LENDO
A láthatatlan gyilkos (Jikook) Befejezett.
FanficEgy új élet kezdete, egy másik elmúlása... Így kezdődik ez a történet. Könyv részlet! "-Véres a kezem! - ordítottam fel kétségbeesve. -Miii? Nem Jimin.... Nézz rám...- fogta két keze közé az arcom. - Nem véres a kezed! Csak egy álom volt. - próbált...