0.5 : Gizli Numara...

135 69 3
                                    

Selamlar!

'🪦' bırakın.

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın!

Keyifli okumalar ✨

5. BÖLÜM

-

Gizli Numara...

🪦

Şarkı Önerisi:
Deeperise, Jabbar-Move On

-

Onu meyhanenin ortasında, sandalyenin üstünde tek başına baygın halde oturduğunu görür görmez kan beynime sıçradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu meyhanenin ortasında, sandalyenin üstünde tek başına baygın halde oturduğunu görür görmez kan beynime sıçradı. İçeri koşar adımlarla girip yanına gittiğim gibi üstündeki kalın iplere soğumuş ellerimle dokundum, gözlerindeki siyah tülü çözüp çıkarttığımda gözlerinin kapalı olduğunu gördüm. Ağzından ipi çıkarıp başından çıkardım, yere attım. "Onur uyan!" Hiçbir tepki vermiyordu. Arkasına geçip bağlı olan bileklerini çözmeye çalıştım ama beceremedim.

Arkama bakıp, "Serkan!" diye bağırdım. Serkan'ı tezgahın arkasından belirdiğini gördüğümde korkudan koyulaşan yeşil gözleri benimle Onur'un üstünde gezindi. "Bıçak getir! Burada ne oldu? Onu kim buraya bağladı?"

Serkan sessiz sedasız elleri titreyerek çekmeceden bıçak çıkartıp yanıma geldiğinde bana korkudan titreyen eliyle bıçağı uzattı. Bıçağı elinden alıp ipleri hızlıca kesmeye başladım. "Bilmiyorum, bir anda oldu her şey. Amcasının adamları geldi, ona amcasının nerede olduğunu sordular, ulaşamıyorlarmış. Abim de bilmediğini söyleyince adamlardan darbe yiyip baygınlık geçirdi, onu buraya oturtup bağladılar sonra kaçtılar."

İpleri kestiğimde hepsi üst üste yere düştüğünde başımı Serkan'a çevirdim. "Sen ne yapıyordun bu sırada?"

"Abimi korumaya çalıştım, o beni geri itti."

"Tamam, git, kolonya getir. Onu ayıltmamız gerekiyor."

"Tamam, getiriyorum." Yanımızdan hızlı adımlarıyla ayrıldı.

Onur'un karşısına geçip yüzünü ellerimle sıvazlarken gözlerini açtı ve yüzünü buruşturdu, dişlerini sıktığını elmacık kemiklerinin belirmesinden anladım. O kaşlarını çatıp sandalyeden ağır hareketleriyle ayağa kalktığında koluna girdim, içeriye götürüp koltuğa oturttum. Bende yanına yavaşça oturup ona sokuldum. Yüzündeki morluklar ve kurumuş kan lekeleri belirgindi. Onu öyle gördükçe içim daha da acıyordu.

ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin