Selamlar, küçük bir şey söyleyeceğim, Ölüler Mezarlığı'nı sevdiyseniz eğer daha çok insana yayabilir misiniz? 🖤
'🪦' bırakın. *rastgele bir şarkı koydum
Oy verip yorum yapmayı unutmayın!
Hepinize keyifli okumalar.
17. BÖLÜM
-
Sarmaşık Kaplı Sırlar
🪦
Şarkı Önerisi:
Geceyi Kurtar-Bulamam Seni-
Onur karşımda hiçbir şey söylemeden sıkkın bir tavırla yatağın ucuna oturup elindeki telefonumu yatağın üstüne bıraktı, ellerini yüzüne kapatarak ofladı.
Yanına ilerleyip yatağa oturdum, başımı ona çevirdim. "Senin sürekli başına iş almanı istemiyorum. Birlikte halledelim istiyorum iki meseleyi de. Çünkü ikimiz de nelerle karşılaşacağımızı bilmiyoruz Onur. Hadi, ben kendimi geçtim, illa ki acı çekeceğim bu kendi meselemde. Ya sen kötü bir sonuçla karşı karşıya kalırsan o zaman ne yapacaksın, hiç düşündün mü?"
Ellerini yüzünden çekip başını bana çevirdi. "Seni kendi meselelerime karıştırmak istemiyorum."
"Tamam işte ben de daha demin aynısını sana söyledim ama sen itiraz edip duruyorsun, şimdi itiraz sırası bende. Ya birlikte ya hiç. Boşuna mı sevgiliyiz oğlum biz? Tamam, diğer sevgililer gibi böyle tatlı bir ilişkimiz yok, kabul ediyorum ama bizde yolumuzu gide gide bulacağız."
Gülümsedi. "Boşuna neyiz, neyiz?"
Kaşlarımı çattım. "Duydun."
Gözlerini kıstı. "Hayır, duyamadım."
"Bir de senin şu lise ergen çocuk triplerin olmasa tam olacağız, işte onu da lisede hiç ilişkin olmadığına veriyorum, seni anlıyorum. Ama yemezler canım, ergenler sevmeyi bilmiyorlar bizse-" derken Onur birden dudaklarıma yapıştı ve gülümsedi. Ellerimi yüzüne koydum, gözlerimi kısarak gözlerine bakıp ufak bir karşılık vererek kendimi geri çektim. "Sevmeyi biliyoruz, sonucunu da kendimiz çıkarıyoruz."
"Ilgın ilk kez birbirlerini seven insanlar sevmeyi birlikte öğrenirler hele de bizim yaşlarımızda olan kişiler."
Gülümsedim. "Seni çok seviyorum aslan parçası."
Gülümseyerek yüzüme bakmaya devam etti. "Sana aşığım yavrum." Dudaklarını tekrar dudaklarımın üstüne usulca bastırıp geri çekti. "İyi ki yanımdasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...