Selamlaar!
'🪦' bırakın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Hepinize keyifli okumalar 🖤
35. BÖLÜM
-
Acı-Tatlı Hayat...
🪦
Şarkı Önerisi:
Kendimden Hallice-Üzülmeye Nereden Başlasak?-
Tüm yaşadığımız anlar gözümün önünden film şeridi gibi hızlıca akıp gidiyordu. Kendimi bu yaşadığımız anların içinde kaybetmiştim sanki. Zihnimde dönmeye başlayan, çok net hatırladığım o anla birlikte tekrar sarsılmış gibiydim. Sesim çıkmadı, kimseyi duymadım hatta aralarında ruhsuz gibiydim. Hastanede gözlerim ailesinin üstüne çevriliyken dalgın dalgın onların yaşadığı çaresizliği hissettim, bu içimi daha da acıtmıştı.
Su'yu ameliyathaneden üstü beyaz örtüyle örtülü halde çıkardıklarını fark ettiğimde gözlerimi koridorun ortasından sedyeyle morga götürülen üstü örtülmüş kıza baktım. Yüzümü buruşturup başımı eğerek kolumu burnuma kapattım ve ağlamaya devam ettim. Ailesi, kızlarının peşinden giderken gözlerimi arkalarından onlara çevirdim. Onur'un bu sırada yanıma gelip karşıma diz çöktüğünü gördüğümde kızaran gözlerine baktım. Eliyle kolumu tutup yüzümden çekti, parmaklarını yüzüme yavaşça dokundurup gözyaşlarımı sildi. "Ağlama."
Burnumu üst üste çektim. "Bu anla birlikte iki anı da yaşadım. İkisi de aynı hüznü yaşatıyor insana. Ha uzaktan ölüm haberini almışsın ha yakından. Sonuç olarak, dün sabah yaşayan insan yarın sabah-" derken cümlemi yarıda kesip hıçkırdım ve başımı eğip ellerimle yüzümü kapattım.
Onur, "Ilgın..." dedi kesik kesik. Bileklerimi tutup yanıma oturduğunu hissettim. "Bana bak." Ellerimi yüzümden çektiğinde başımı ona çevirdim, bedenimi ona döndürdüm. Gözlerinden akan üst üste yaşları görünce daha çok ağladım. "İkisi de huzura kavuştular, biz onların olduğu yerde daha sağlıklı ve acılarımızdan arınmış olarak karşılaşacağız tamam mı?"
Başımı salladım ve omzuna alnımı yasladım. Ellerini ellerimden çekip enseme koydu, saçlarımı okşadı. "Hadi, toparla kendini. Eve gideceğiz, eşyalarımızı toplayıp Antalya'ya döneceğiz."
Başımı kaldırıp, "Biletleri almadık," dedim.
"Amcam halletti."
Başımı hafifçe salladım. Ellerimle yüzüne dokunup gözyaşlarını sildim. Koltuklardan kalkıp Onur'un koluna kollarımla sarıldım, başımı omzuna koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Dla nastolatków🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...