Selamlar!
'🪦' bırakın.
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın!
Keyifli okumalar ✨
6. BÖLÜM
-
Aslan Parçası
🪦
Şarkı Önerisi:
Adamlar-Derine İndik-
Aşk neydi? Rüya gibi bir şey miydi yoksa hayalden ibaret olan, sevginin üstünü üç harfiyle kapatan sözcük müydü?
Peki, sevgi neydi? Sevgi emekti.
Bu tür düşüncelerimden dolayı açlığımı hissetmeden yatağımda yatarak durmadan aklımdan her geçen şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyordum. Gözlerimi yatağımın yan duvarında albüm çerçevesinde asılı olan küçük boyutta çıkarmış olduğum fotoğraflara baktım. Yerimden doğrulup birini elime aldığımda bebeklik halimin yanında oturan buğday tenli, küçük kahve gözlü, siyah düz saçlarının birkaç tutamı alnına gelmiş olan çocuğun yüzündeki sonsuz tebessümüne baktım.
"Bazen hayata devam ederken seni ve onu unutuyor gibiyim. Ama dönsem içime, kalbime..." Gülümsedim. "Sen hep oradasın, güçlü çarpan kalplerin içinde hep yaşıyorsun, nefes alıyorsun. Her an karşıma çıkacakmışçasına bir his uyandırıyorsun içimde, ben bu hissimin kırıklığını da seviyorum. Sen hep gökyüzünde, yıldızların en parlak olanısın."
Gözlerim uzun bir süre boyunca onun üstüne dalıp gitti. "Sende olsan pat diye karşısına çıkar, söylerdin, açılırdın hemen değil mi? İçinde hiçbir korku barındırmadan. Peki, sence ben nasıl ona içimdeki hisleri söyleyeceğim? Ona hem kızgınım, hem de bazı yönlerini seviyorum."
Sıkkınca oflayarak fotoğrafı yerine astım. Yatağımın üstünden telefonumu elime aldım, ekranı açar açmaz Ozan'dan bana gelen fotoğrafları gördüm. Ozan, Onur'la benim dün akşam kapıda öpüştüğümüzü ve koltukta benim onu öptüğüm bazı kareleri yakalamıştı, en son ise birlikte uyuyakaldığımız anı fotoğrafla ölümsüzleştirmişti.
Uyurken çok kötü gözüküyordum!
Ozan'ın fotoğrafların altına yazmış olduğu yazıyı okudum: Belki kararını vermen için tam sırası. Dediklerimi tekrar düşün ve bu fotoğrafta sen onu uykusunda öptün, bilerek öptün. Ilgın sen bu çocuğa çok pis aşıksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Teen Fiction🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...