Selamlaar!
'🪦' bırakın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Hepinize keyifli okumalar 🖤
24. BÖLÜM
-
İçimdeki Korkulu His
🪦
Şarkı Önerisi:
Kendimden Hallice/Gripin -Halledemedik-
Bugün büyük gündü. İlker'in ömür boyu hapiste yatması için karakola gidip gece yaşanan kazayı ve hazırladığı planın ifadesini vermek için hazırlanıyordum.
Aynanın karşısında en son evde çıkartmış olduğum elbiseyi giymek zorunda kaldım. Aynadan Onur'un arkama gelip bana sarıldığını görünce üstüne baktım, siyah boğazlı kazağını ve siyah pantolonunu giymişti, üstüne boğucu olmayan bir parfüm sıkmıştı.
Aynadan gözlerime umutla bakarken, "Hazır mısın?" diye sordu.
"Evet." Başımı omzuma yatırdım. "Yalnız akşam benim eve gidebilir miyiz?"
Kaşlarını çattı. "Neden?"
"Kıyafetlerimi alacağım."
Dudaklarında hafif kıvrılma olduğunu fark ettim. O da anlamamazlıktan gelirmişçesine hemen çatık kaşlarıyla yüzüme bakmaya devam etti. "Tamamen burada mı kalacaksın Ada olmasa bile?"
Gözlerimi gözlerinden hızlıca kaçırdım. "Kalmamı istemiyorsan gideyim."
"Kal!" dedi heyecanla gülerek ve dudaklarını yanağıma hızlıca bastırıp öptü. "Çok güzel olmuşsun."
Gözlerimi aynaya çevirip, "Hadi lan!" dedim dalga geçerek. "Makyaj yapmadım."
"Salla. Seni rahat rahat öpebiliyorum, o bana yeter."
Kıkırdadım. "Ada'yı hazırladın mı?"
"Onu Tunç hazırlayacaktı."
Kaşlarımı çatıp yüzümü ona döndüm. "Oğlum, Tunç'un kendisi ayakta zor duruyor. Bir de ona çocuk mu emanet ettin?"
Kapı aralandığı zaman ikimiz de başımızı kapıya çevirdik, yerden 'aa' sesi yükselince Ada'nın emekleyerek yanımıza geldiğini gördüm. Onur'un karşısından ayrılıp Ada'yı yerden kucağıma aldım ve yanaklarından öpmeye başladım. "Oh!"
Ada tekrar sesini çıkarttı ve sol elini açıp Onur'a bakarak 'aa' dedi. Onur arkamdan bize yaklaşıp Ada'nın elini tutarak öptü. Ada kucağımda gülerek ayaklarını salladığında bana yüzünü yaklaştırdı, dudaklarını öne doğru büzdü. Onur elleriyle çocuğun yüzünü kapatıp, "Hele bak küçük Ada'ma bak!" dedi ve ellerini çekerek Ada'nın gözlerine baktı. "O benim!"
Ada kaşlarını çatıp karşımda eliyle Onur'un yüzüne vurdu ve kollarını boynuma sıkıca sarıp başını omzuma koydu.
"Hadi, gidelim," dedikten sonra yerimden hareket edecekken Onur kolumdan yakalayıp beni kendine çekti.
Ona dönüp ne var dercesine başımı iki yana salladım. Arkamı döndürüp elleriyle saçlarımı yukarıdan at kuyruğu şekline getirip bileğindeki tokayı geçirdi. "Şimdi hazırsın işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Jugendliteratur🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...