Nasılsınııız? Şarkı belki uymamış olabilir, kendi dinlediğiniz şarkıyı dinlemeye devam ederek de okuyabilirsiniz.
'🪦' bırakın.Sizleri bölümle baş başa bırakıyorum, oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen :)
Keyifli okumalar herkese.
8. BÖLÜM
-
Saklı Sır
🪦
Şarkı Önerisi:
Emir Taha-Huyu Suyu-
"Sen..." Yüzümü yüzünden geriye çektim, yüzüne yüzümü buruşturarak bakarken, "Senin yüzünü hiç merak etmiyorum, o kahve gözlerinde aklımın bir ucundaki çöplükte. Sadece kendi pisliğinde boğulmanı istiyorum madem ruhun ölü, neden bedenen buradasın?" diye sordum onu birebir tanıyormuş gibi.
Sinsice sırıttığını duydum. "Her bebek ailesine muhtaçtır güzellik. Şimdi seninle böyle tanışmak, ne bileyim tabii bu ikinci tanışmamız oldu ama elinde sonunda bir noktada karşılaştık değil mi? Sürekli benim için kendini suçladın, yazık!"
Yüzümü buruşturup başımı eğdim.
"Benim salak akrabamdan biri de çıkıp seni buldu, sence bunlar bir anlığına olan şeyler mi?"
"Onur bana her şeyi anlattı-" derken lafımı kesti.
"Sen ne ara bu kadar fazla insanlara güvenir oldun? En son bıraktığımda güvensizlikten bileklerini kesiyordun."
"Sus!"
"Ilgın, Onur'a aldanma. O herkesi yüzüstü bırakıp insanlar üzerinden başka hayatların canını yakan birisi. Sandığın kadar da o nur gibi birisi değil."
Yaptığı küçük espriyi duyduğumda sinirden gülümsedim. "Öyle mi?" Başımı kaldırıp kahve gözlerine baktım. "Peki, sen kendi evreninde kaç tane düşman biriktirdin, saydın mı?"
"Senden tek isteğim, bunu kimseye söylememen. Sadece o ve sen biliyorsun, eğer benimle tanışmayı çok istiyorsan, Onur'u ek," deyip cebinden bir kağıt çıkardı, bileğimi tutup avucumun içine koydu. "Bu adrese gel. İnan, o zaman yüzümü de sana anlatacaklarımı da bilmiş olacaksın."
"Sana inanmıyorum."
"Ama ona inanıyorsun," dedi işaret parmağıyla arkamda yatan Onur'u gösterirken. "Ilgın seni bir tek ben anlayabilirim çünkü ikimiz de aynı acıları yaşadık. Seni insanlar bilirken beni herkes öldü biliyordu, kimse neden nasıl yaşadığımı araştırmadı bile!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...