Selamlaar!
'🪦' bırakın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Hepinize keyifli okumalar 🖤
18. BÖLÜM
-
Toprak Altına Saklanmış Gerçek
🪦
Şarkı Önerisi:
Teoman-Bazı Yalanlar-
(4 Saat Sonra)
"Gol be!" dedim sevinç çığlıklarıyla birlikte koltuktan ayağa kalkıp zıpladım. Onur'u yanımda dalgın bakışlarla televizyon ekranına bakarken yakaladığımda kaşlarımı çatıp koltuktan yere inip elimden PlayStation kolunu masaya bıraktım ve yanına oturup yüzüne baktım. "İyi misin?"
Başını ağırca öne eğip elindeki PlayStation koluna baktı. "Evet."
Dirseğimi koltuğun üstüne koyup yumruk yapmış olduğum elimi saçlarıma dayadım. "Şu an bana bilerek yeniliyorsun. İstiyorsan oynamayalım, kuralı da sonraki oyunda yaparız."
Başını iki yana ağırca sallayıp bana çevirdi. "Gerçekten iyiyim."
Elinden PlayStation kolunu alıp masanın üstüne bıraktım. Masanın üstünde duran televizyon kumandasıyla ekranı kapattım. Kumandayı masanın üstüne bırakıp arkama yaslandım, bedenimi ona çevirdim. "Değilsin. Gözlerin dalgın, aklın karışık. Yaşadığımdan biliyorum. Eski Ilgın'a çevresindekiler anlat derdi, o da salak gibi anlatırdı. Şimdi bende aynısını sana söylüyorum hadi, anlat."
Bedenini bana çevirip arkasını koltuğun koluna yasladı ve gözlerini kısarak yüzüme baktı. "Eski Ilgın deyip duruyorsun, kim mesela bu eski Ilgın? Ben tanıyor muyum?"
"Önce ben sordum."
"Aklım Ada'ya takıldı," dedi hazırcevaplılıkla.
Gözlerimle dik dik yüzüne bakarken, "Abine takıldı desek daha doğru olur," dedim.
Başını eğip yanaklarını şişirerek ofladı.
"Ama bak Ada, babasının yanında daha güvenli olacak," dedim içini rahatlatmak amacıyla.
Başını bana kaldırıp, "Ona inanmıyorum. Ekrem amcama da inanmıyorum," dedi şüpheyle. "Yani Ada'nın güvenliğinden çok da emin olamıyorum."
Sustum ve nefesimi burnumdan verdim. Onun endişesini anlamaya çalışıyordum ama bu konu için de hiçbir fikir üretemiyordum. "Ne yapacağız o zaman?"
"Rabia'nın iyileşmesini bekleyeceğiz ama o da çok zor. Doktoru her şeye hazırlıklı olun demişti bir kere, abimi Rabia bile engelleyemez artık."
Sıkkınlıkla ofladı.
"Anladım. Peki, o zaman abini psikoloğunla görüştürsek belki sorununu çözmeye yardımcı olabiliriz."
"Düşündüm ama abimle genelde uzaktan görüştüğümüz için onu tanımıyorum. Ben onunla çok fazla zaman geçirmedim dışarıdan güzel abi-kardeş ilişkimiz olduğu gözükse bile. O yüzden Ada ile vakit geçirmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Teen Fiction🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...