4.3 : Arkadaşlar Arasında...

33 25 4
                                    

Selamlaar!

'🪦' bırakın.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Hepinize keyifli okumalar 🖤

43. Bölüm

-

Arkadaşlar Arasında...

🪦

Şarkı Önerisi:
Ayna-Arkadaş

-

Denizin dalga sesleri kulaklarımı sakince doldururken Tunç'la Kumsal'ın seslerini de işitiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Denizin dalga sesleri kulaklarımı sakince doldururken Tunç'la Kumsal'ın seslerini de işitiyordum. Kollarımın arasında sıkıca sarıp sarmaladığım, işaret parmağımla oynayan Ada'yla birlikte dalgın gözlerimle denize bakıyordum. Rüzgarın esintisiyle birlikte tüylerim diken diken olduğu an titredim. Başımı kendime çevirdiğimde Onur yanımdan kolunu belime sardı, bana yaklaştı. Ada'nın da göğsümün ortasında yavaş yavaş gözlerinin kapandığını gördüm. Onur, Ada'ya yaklaşıp saçlarından öptüğünde gülümseyerek onları izledim.

Diğerleri kendi aralarında konuşmalarını yarıda kesip gözlerini üstümüze dikerek gülmeye başladılar. Onur'la birlikte başımı onlara çevirip yüzlerine baktım.

Tunç yüzündeki gülümsemeyle, "Siz birbirinizi iyi buldunuz bizden önce evlenirsiniz," dedi.

Gözlerimi Mercan'a çevirdim, gözlerinin Ege'nin üstünde gezindiğini gördüm. Onur yanımdan hiçbir şey anlamayarak sadece Tunç'un cümlesine güldü. Bende kesik kesik öksürmeye başlarken Onur başını bana çevirdi. "Yavrum havada soğuk değil, nerede üşüttün?"

Sessiz kalıp başımı Onur'a çevirip boynuna gömdüm, gözlerimi kapattım. Onur, saçlarımdan öptü. "Kalkalım mı?"

Kaşlarımı çatıp, "Iı!" dedim.

"Yavrum daha çok üşüteceksin ama."

"Bir şey olmaz."

Onur kolunu belimden çektiğinde gözlerimi açıp başımı ona çevirdim, yerimden doğruldum. Onur yanından battaniyeyi alıp sırtımdan Ada'nın üstünü kapatacak şekilde örttü ve bana tekrar sarıldığında titredim. Onur geri çekilip gözlerini yüzüme dikti. "Kalk, gidiyoruz."

Kaşlarımı çatıp başımı ona çevirdim. "Hayır!"

Onur, Ada'yı kucağımdan kendi kucağına alıp ayağa kalktığında başımı ona kaldırdım. Bu sırada Mercan'ın Tunç'un yanından kalktığını fark edip başımı ona çevirdim. Ayakta yavaş yavaş sallanıyordu ve telaşlı gözlerle benimle Ege'ye bakıyordu. Ege gözlerini Mercan'ın üstünden ayırmadan bakmaya devam etti. Mercan, "Benim acilen lavaboya gitmem lazım," dedi küçük çocuk gibi.

ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin