1.0 : Sırlar ve Yalanlar

87 56 7
                                    

Hepinize selamlar!

'🪦' bırakın. 

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Hepinize keyifli okumalar :) 

10. BÖLÜM

-

Sırlar ve Yalanlar

🪦

Şarkı Önerisi:
DKTT - Neyin Nesi

-

"Ilgın!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ilgın!"

Kendime geldiğimde Onur'un endişeyle çıkan sesini işitirken kaşlarımı çatıp başımı yastığın üstünde hareket ettirdim. Yüzümün üstünde gezinen elleri hissederken terlerimin yüzümden sıcak sıcak boşaldığını anladım.

"Ilgın uyan, kâbus görüyorsun!" Yanaklarıma vurduğunu hissettiğim zaman başımı tamamen yastığın üstüne kapattım. "Ilgın gözlerini aç." Onur ellerini boynuma koyup süzülen terlerimi sildiği vakit gözlerimi açtım, yastığın beyaz kılıfına burnumdan seslice nefesimi verdim. Başımı yana çevirip gözlerimi Onur'a diktim, bu sırada bacaklarımı onun bacakları arasından çektim, sırtüstü yatıp uzandığımda Onur saçlarımı ellerinin arasına topladı, bileğindeki lastik tokayla birlikte yukarıdan saçımı topuz yaparak topladı. Gözleri üstümde tedirgince dolaşırken, "Günaydın," dedi.

Kendime geldiğim gibi başımı ona çevirdim, üstümüzden pikeyi atıp elimi yarasına koydum, dikişleri elime geldiğinde, "Bir şeyin yok değil mi?" dedim endişeli bir halde.

"Yavrum bir şeyim yok, ben iyiyim."

Ellerimi yüzüne koyup ateşine baktığımda yüzü buz gibiydi. "Sen neden böyle buz gibisin?" Başımı serumuna çevirdim, tam doluydu. "Serumunu mu değiştirdiler? Ondan mı böylesin?"

Ellerini yüzüme koyup, "Ilgın ben iyiyim, sakin ol," dedi gözlerimin içine inandırıcı gözlerle bakarken.

Gözlerinin içine korkuyla bakmaya devam ederken teni de gözüme epey bir solgun görünüyordu. "Onur buz gibisin ama!"

Ellerini yüzüme koyup sıvazladı. Saçlarımı okşayıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı, gözleri yüzümde halen daha ilgiyle dolaşmaya devam ediyordu. "İyiyim Ilgın. Sen gördüğün kâbustan mı etkilendin?"

Sesimi çıkartmadan başımı salladım.

"Bugün eve git artık. Hem dinlenmiş de olursun. Benim yanımda zaten Serkan duruyor, o da bir yere gitmemiştir. Sen kendini geceden beri çok yıprattın."

ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin