Selamlaar!
'🪦' bırakın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Hepinize keyifli okumalar 🖤
47. Bölüm
-
Hislerin En Kötüsü
🪦
Şarkı Önerisi:
DKTT-İçimde Bir Sıkıntı-
(Nikah Günü)
Nikah dairesine çocuklarla geldiğimizde Onur'la ben ayrı odalara elimizdeki kıyafetlerle giyinmeye girdik. Beyaz renkli sade elbiseyi elbise torbasından çıkarmaya çalıştığımda elimden Kumsal aldı. Yüzüme bakıp, "Sen soyunmaya başla," dedi. "Ben Mercan'la hallederim. Boşuna mı yanına geldik kızım?" Gülmeye başladı.
Başımı salladım. Buraya gelmeden önce kuaförde kızların zoruyla yaptırdığım dalgalı saçlarımı ellerimle sırtıma attım. Üstümden kısa tişörtle kısa şortumu çıkarmaya koyuldum. Bu sırada o konu hakkında onlara hiçbir şey söylemeden kendi içimde düşündüm.
İnsan hiç nikahlanacağı adamdan şüphe duyar mıydı? Ben duyuyordum.
Bu nikah gününde içim hiç rahat değildi.
~
(Onur İlhan'ın Anlatımıyla)
Telefonum çaldığında cebimden çıkarıp ekrana baktım, Bella'nın aradığını görünce çocuklara belli etmeden açıp kulağıma götürdüm. Bella'nın telefonda dediklerini duyduğumda burnumdan sakince soludum. Bende onun gibi İngilizce konuştum. Ona bir daha onunla birlikte olmayacağımı ve bir daha görüşmeyeceğimi ardından bir daha beni aramaması gerektiğini söylediğimde çocuklara göz ucuyla baktım. Tunç aralık kapıdan içeri girip Ege'nin yanında durdu ve koluna dokunup onu odadan kaş-göz ederek çıkardı.
İkisi de dediklerimi anlamıştı. Gülümseyerek Tunç'un kapatmış olduğu kapıya baktım. Kapıya yaklaşıp onları dinledim. Ege şok içinde Tunç'a duyduklarını söylerken Tunç bildiğini söyledi, kaşlarımı çattım. Tunç nereden biliyordu Ege bile bilmezken?
Tunç, "Ilgın söyledi," dediğinde gözlerimi kırpmadan kapıya baktım. Ege'nin de şaşırdığını duydum.
Tunç, "Ilgın şüpheleniyor," dediğinde burnumdan soludum.
Ege burnundan soluyup ofladı. "Ben Onur'la gidip konuşacağım."
Tunç eliyle onu tutup, "Sakın!" dedi. "Bu üçümüzün arasında kalacak, Onur bizim bildiğimizi bilmeyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜLER MEZARLIĞI (TAMAMLANDI)
Dla nastolatków🏆 Wattpad Romence TR'de "Yetişkinliğe Adım Atanlar" Listesinde 🏆 "Ölüler Mezarlığı'nda ruhlar bile ölüdür, yaşayan hiçbir ruh buraya uğramaz." Ölüler Mezarlığı çokça anı, çokça ölüm demekti... Geçmişte yaşanan kötü anlar insanın zihninde yer ede...