19.Κασσανδρα

347 48 3
                                    

Καθάριζα.
Σήμερα έρχεται ο Σωκρατης και σκέφτηκα να το δει τέλειο.Θα χαρεί.Και ελπίζω να τον εκανε καπως χαρούμενο η συνάντηση με την μητέρα του.

«Τώρα ή σε λάθος μαγαζί είμαι ή αυτό είναι πιο καθαρό από κάθε άλλη φορά!»ακουω και γυρνάω να τον δω μέσα να κοιτάει γύρω του.

Έκανα μια γενική με την Ολίβια.
Χαίρομαι που φαίνεται.

«Καλώς τα μάτια μας τα δυο.Πως και από εδώ;Σχεδόν σε ξεχάσαμε»λέω.
«Ξεχνιέμαι εγώ;Δεν ξεχνιέμαι.Άσε τα σάπια»λεει και γελάω.

«Πως πήγε;Δεν είχαμε κανενα πρόβλημα;»
«Όλα τέλεια.»
«Έμαθα τα έκανες όλα εσυ.Τον Λευτέρη τζάμπα τον άφησα υπεύθυνο...»
«Κράταγε την Ληδα.Κάτι έκανε και αυτός»λέω και γελάει.

Μετά πάει μέσα και έρχεται με κάτι στο χέρι.Μου το πετάει στο αέρα χωρίς να προειδοποιήσει και εγώ το πιάνω.

Ήταν η μπλούζα του μαγαζιου.
«Τι είναι αυτό;»
«Προσλαμβάνεσαι»λεει.

Τι;

«Εγώ;Από που και ως που;»
«Δεν έψαχνες δουλειά;Τι;Λάθος κατάλαβα;»λεει.
«Ναι αλλά....δεν θέλω να το κανείς σαν χάρη.Άλλωστε έχεις τόσες σερβιτόρες»
«Ποιος είπε ότι θα σε κάνω σερβιτόρα;»λεει με ένα πλατύ χαμόγελο.

Τι;Τι;Τι εννοεί;

«Υπεύθυνη θα είσαι.Θα επιβλέπεις τα πάντα.Λες και είναι δικό σου το μαγαζί ένα πράγμα»

Δικό μου το μαγαζί;Ούτε στα πιο τρελα μου όνειρα.

«Υπεύθυνη;Γιατί εσυ τι θα κανείς;»ρωτάω αφού μου φαίνεται περίεργο αφού στην ουσία είναι αυτό που κάνει αυτός μαζί με της πίτσες δηλαδή.

Σηκώνει τους ώμους του.
«Μπορεί να μην είμαι εδώ»
«Γιατί που θα πας πάλι;»
«Λογαριασμό θα σου δώσω;»μου την λεει και μου βγάζει την γλώσσα.

«Το κλείσαμε;»ρωτάει.
Δεν ξέρω.Δηλαδή δεν ξέρω πως να νιώσω για αυτό.Λες και δεν το αξίζω νιώθω.

Αλλά θέλω μια δουλειά και το προτιμώ από τις τρίχες.

«Εντάξει τότε.»λέω και σηκώνει το χέρι ψηλά και κολαμε πέντε.Σαν τον παλιό καλό καιρό.

«Η...φίλη σου;»ρωτάει και κοιτάει γύρω.
«Δεν είναι εδώ.Δεν θα έρχετε λεει.Επειδή δεν την θες εδώ»
«Τι;Εγώ;ποτέ το είπα αυτό;»λεει παραξενεμενος.
«Την άλλη φορά.Έφυγες από το μαγαζί και είπες έχεις δουλειά.Σε είδε όμως έξω στο αυτοκίνητο σου σταματημένο»

Χτυπάει το κεφάλι.
«Με είδε;»
«Γιατί της είπες ψέματα;Δεν της αρέσουν τα ψέματα.Το ξέρεις.Και στο κάτω κάτω τι σου έχει κανει η Ολίβια;»ρωτάω αφού δεν καταλαβαίνω αυτήν την στάση.
Έχω χάσει επεισόδια;

Λίγο πριν το Τελευταίο Καλοκαίρι ( #2 )Where stories live. Discover now