Όταν πήγε η ώρα δώδεκα ήρθε και ο Θανάσης στην παρέα.
Δεν ξέρω πως βρέθηκαν όλοι εδώ.
Εμεις με την Κασσαδρα θέλαμε απλά να βγούμε να ξεσκάσουμε μόνες μας.Το είχαμε ανάγκη.Και να που ήρθαν μαζί μας όλοι.
Και ο Λευτέρης και ο Σωκρατης.Όχι τίποτα θα λεει ο Σωκρατης ότι τον κηνυγαω.
Ανοιγω το μπουκάλι να βάλω λίγο να πιω στο ποτήρι μου επειδή έσκασα αλλά με το ένα χέρι δεν μπορούσα.Ποτέ θα βγάλω αυτόν τον γύψο πια;Δεν μπορώ να μην μπορώ να κάνω τίποτα.
«Θα το κάνω εγώ.Άστο.»λεει ο Σωκρατης αφού με είδε να δυσκολεύομαι με το ένα.
Το σηκώνει και ρίχνει στο ποτήρι μου μέχρι την μέση.Δεν ξέρω καν τι είναι αυτό αλλά δίψαω έτσι το πίνω μονορούφι.
Και τελικά ήταν αηδία.
«Θεέ μου...»λέω και νιώθω θα μου βγει από την μυτη.
«Με το μαλακο αυτό.Θα σε μεθησει.Δεν είσαι συνηθισμένη»λεει ο Σωκρατης.
«Ξέρω τι κάνω αλλά ευχαριστώ»
«Δεν φαίνεται.Δεν πίνεται μονορούφι αυτό»απαντάει απότομα.
Λες και είμαι μωρο μου μιλάει.«Ερωτικο καυγάδακι μυρίζομαι...»λεει ο Θανάσης που τώρα πήρε το μπουκάλι και πίνει από αυτό.
«Χαλάρωσε εσυ.Και μην λες βλακείες»λεει και λες και τον πρόσβαλε αυτό που είπε.
«Τι;Ερωτικο είναι αφού υπάρχει ερωτας»λεει και ο Σωκρατης του πέρνει το μπουκάλι και το αφήνει πάνω στο τραπέζι.«Μην πίνεις άλλο οκ;»του λεει.
«Εντάξει μπαμπά.Βασικά λάθος.Σορυ.Γιατί ο μπαμπάς μου θα με πλάκωνε δεν θα μου απαγόρευε κάτι»λεει τώρα και γελάει ο Θανάσης.Τι;
Τι εννοεί;«Θα σε πάω σπίτι.Μόλις ήρθες και είσαι ήδη τυφλά!»του λεει αλλά αυτός παίρνει πάλι το μπουκάλι.
«Δεν θέλω!Παιρναω καλά...»λεει τραγουδιστά.
«Μήπως να καλέσω ταξι;»ρωτάω γιατί δεν φαίνεται και πολύ καλά.
«Να καλέσεις...Βάσικα όχι...να καλέσεις τον Σωκράτη.Όπως σε κάλεσε αυτός...»λεει τώρα ο Θανάσης και βάζει το μπουκάλι στο στόμα του.Όπως με κάλεσε αυτός;
Ποτέ δεν με κάλεσε ο Σωκρατης.Τι εννοεί;«Δεν καταλαβαίνω....»λέω.
«Που να καταλάβεις.Αφού είναι τυφλά.»απαντάει ο Σωκρατης.
«Τότε λέω.Που σε κάλεσε και δεν μίλησε.Ήθελε να ακούσει την φωνή σου....»γελάει ο Θανάσης.Με κάλεσε και δεν μίλησε;
Τότε;
Αποκλείεται έτσι να είναι αυτό που κατάλαβα...«Θανάση σκάσε πια!»λεει ο Σωκρατης.
«Να σκάσει γιατί;Τι έγινε;»ρωτάει η Κασσαδρα.
«Τίποτα.Εδώ καθόμαστε και τα λέμε...»λεει ο Θανάσης προφανώς όχι σε τέλεια κατάσταση.
YOU ARE READING
Λίγο πριν το Τελευταίο Καλοκαίρι ( #2 )
RomanceΔευτερο βιβλίο της σειράς. Μετά από πέντε χρόνια τι συμβαίνει στην ζωή της Κασσανδρας,του Λευτέρη,της Ολιβιας και του Σωκράτη; Για πέντε χρόνια δεν μίλαγαν μέχρι που κάτι έγινε και τους έφερε κοντά.Φτάνει αυτό για να φτιάξει η φιλια τους;Ή οι σχέσει...