«Έναν καφέ για μένα.Σκέτο»λέω.
«Ένα κρύο τσαι για μένα»απαντάει η Ολίβια και η σερβιτόρα πάει μέσα.Ήρθαμε για καφέ σε ένα μαγαζί.Να μιλήσουμε.
Έτσι και αλλιώς τα παιδιά είναι στο μαγαζί έτσι ήταν ευκαιρία.«Ξέρω γιατί με έφερες εδώ»λεει ανοίγοντας τα μπλε μάτια της πολλές φορές.
«Ξέρεις ε;»
«Ε ναι.Για να μιλήσουμε για πριν πέντε χρόνια»λεει μετά.
Φυσικά και ξέρει.«Θα ήθελα να είναι όλα καλά μεταξύ μας.»
«Είναι καλά Λευτέρη.Αλήθεια.Δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε.»
«Θέλω να το συζητήσουμε όμως.Γιατι εγώ πράγματικα δεν είχα ιδέα ότι εσυ...εμένα...δεν το ήξερα!»λεω.Δεν θέλω να την φέρω σε δύσκολη θέση αλλά θέλω και να το βγάλω και από μέσα μου αυτό.
Θα είμαι και εγώ πιο καλά με τον εαυτό μου.«Που να το ξέρεις.Κανείς δεν το ηξερε.Και ο Σωκρατης δεν ξέρω πως το είδε...»λεει και ρίχνει τα μαλλιά της πίσω.
«Κοιτά Λευτέρη...»λεει και σταματάει για λίγο επειδή αφήνουν το καφέ και το τσαι στο τραπέζι μας.
«Ευχαριστούμε»λέμε ταυτόχρονα.
«Λευτέρη δεν μου αρεσες πραγματικά...»λεει μετά.
Τι;Τι εννοεί με αυτό;«Μου άρεσε η ιδέα του να είμαι μαζι σου.Ξέρεις.Έλεγα σου αρέσει το διάβασμα και μαρεσει και εμένα έτσι ταιριάζουμε.Κουλό έτσι;»λεει και γελάει.
«Δεν είναι κουλό όχι»απανταω.
«Απλά έβλεπα πολλές ταινίες και διάβασα πολλά βιβλία και εσυ απλά ήσουν εκεί και ήσουν καλός με εμένα.Ευγενικός.Γλυκός και ξέρεις.»Κατάλαβα.
Αυτό το προτιμώ.«Έπρεπε να νιώσω κάτι άλλο για κάποιον άλλον για να καταλάβω ότι αυτό με εσένα ήταν απλά ένας ενθουσιασμός και τίποτα παραπάνω.Αρα μην σκας.Όλα καλά.Για μένα είσαι φίλος μου και σαγαπω.Σαν φίλο κατάλαβες»λεει.
Γελάω.
«Κατάλαβα»απανταω και πλησιάσω και την αγκαλιάσω.Έπρεπε από την αρχή να το κάνω αυτό.
Μου έφυγε ένα βάρος.
Νιώθω καλύτερα.Κάνω πίσω.
«Φιλαράκια πάλι;»ρωτάω.
«Ποτέ δεν σταμάτησαμε να είμαστε.»απαντάει.Πίνω από το καφέ και εκείνη από το τσαι.
«Αρα ένιωσες κάτι για κάποιον έτσι;Θα μου πεις τι έχει συμβεί εκεί πέρα;»ρωτάω γιατί τώρα είμαι περίεργος.
«Είναι μονόπλευρο αρα δεν υπάρχει και κάτι να πω..»λεει.Δεν ήθελα να το συνεχίσω αφού δεν θέλει να το συζήτησει.
«Έχω ομως μια ερώτηση.Έχει να κάνει με την Κασσανδρα»λεει και αφηνω αμέσως τον καφέ.
«Τι ερώτηση;»
«Πιστεύεις ότι έμαθε για μένα για αυτό σε απομάκρυνε;»ρωτάει.
ESTÁS LEYENDO
Λίγο πριν το Τελευταίο Καλοκαίρι ( #2 )
RomanceΔευτερο βιβλίο της σειράς. Μετά από πέντε χρόνια τι συμβαίνει στην ζωή της Κασσανδρας,του Λευτέρη,της Ολιβιας και του Σωκράτη; Για πέντε χρόνια δεν μίλαγαν μέχρι που κάτι έγινε και τους έφερε κοντά.Φτάνει αυτό για να φτιάξει η φιλια τους;Ή οι σχέσει...