55.Κασσανδρα

353 46 10
                                    

Βλέπω τους μάστορες που μια βγαίνουν μια μπαίνουν στο μαγαζί.Έχει αλλάξει τα πάντα ο Σωκρατης.Από τα ψυγεία μέχρι τα πιάτα που σερβίρουμε την πίτσα.

Το μαγαζί έχει πολύ δουλειά σήμερα.Και γενικά δεν φαίνεται να τους νοιάζει ότι έχει φασαρία και μάστορες και έπιπλα και ξύλα και όλα τα σχετικά.

«Κασσανδρα μπορώ να φύγω πιο νωρίς;Έχω να κάνω κάτι με την μαμά μου»λεει η Μαρία.
«Έφυγες»
«Χίλια ευχαριστώ.Μπήκε ένα ζευγάρι στο τραπέζι 6.Θα τους αναλάβεις;»με ρωτάει.
«Απλά φύγε.Τα λέμε αύριο»λέω και της ρίχνω ένα χαμόγελο πριν τρέξει έξω.

Παίρνω το μπλοκάκι μου και πάω στο τραπέζι νούμερο 6.Βγάζω ένα καθαρό φύλλο ενώ μιλάω.
«Καλησπέρα.Τι να σας φέρω;»ρωτάω χωρίς να τους κοιτάξω.
«Σαν να μην πέρασε μια μέρα έτσι κόρη μου;»ακουω.

Ανατρίχιασα.Και δεν σήκωσα το κεφάλι μου να δω.Και κοκαλωσα.Κοίταζα απλά το μπλοκάκι μου.

Την φωνή της την ξέρω απέξω.Και όμως κωλωνω να κοιτάξω.

«Κασσανδρα Κασσανδρουλα....»είπε μετά και σιγά σιγά σηκώνω τα μάτια μου.

Ήταν εδώ.Μπροστά μου.Και οι δυο.
Ο μπαμπάς μου και η μαμά μου.

Και δεν άλλαξαν καθόλου.

«Ακόμα εδώ είσαι έτσι;Που άλλου θα ήσουν.Πάντα ήξερα ότι δεν είσαι για παραπάνω από εδώ...»λεει η μαμά μου.
«Τι κάνετε εδώ;»ρωτάω.
Θεέ μου αυτό δεν είναι για καλό.

«Ένα πουλάκι μας είπε ότι γύρισες.Έπρεπε να το δούμε με τα ίδια μας τα μάτια»είπε ο μπαμπάς.
«Με είδατε.Τώρα φύγετε!»λεω.
«Που είναι το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'..;»Απαντάει εκείνος.

Και αν ξέρουν για την Ληδα;
Αυτό δεν μαρεσει.

«Δεν βλέπω να έχεις μεγάλη κοιλιά.Ελπίζω να το έριξες το παιδί όπως σου είπα...»λεει εκείνη.
«Εγώ...»λέω αλλά έτρεμε η φωνή μου.Και οι λέξεις δύσκολα εβγαιναν.

Δεν ξέρουν.
Κασσανδρα συνέλθε!

«Φυσικά.Πως αλλιώς θα το μεγάλωνα στους δρόμους που εμένα»λέω.
«Καλά έκανες.Ένα παιδί πάντα είναι εμπόδιο στην ζωή μας.Όσο για το άλλο επιλογή σου ήταν να φύγεις από το σπίτι μας.Σε είχαμε βασίλισσα»λεει.

Να γελάσω τώρα ή μέτα;

«Βασίλισσα;Έτσι είναι η βασίλισσες μητέρα;Δούλα εννοείς με είχες!»λεω.
«Πολύ μιλάς.Άντε φέρε μας μια πίτσα.Πεινάμε»λεει ο μπαμπάς μου.

Θεέ μου γιατί ήρθαν εδώ;
Δεν ξέρουν για την Ληδα και αυτό είναι καλό αλλά αν ρωτήσουν θα το μάθουν αφού όλοι ακόμα μιλάνε για το εξώγαμο μου.

Λίγο πριν το Τελευταίο Καλοκαίρι ( #2 )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن