Μπαίνει μέσα με δυο άλλους που δεν έχω ξαναδεί.
«Η αποθηκη είναι η πρώτη πόρτα δεξιά.Να ξεκινήσουμε από εκεί;»τους ρωτάει.
Αυτοί συμφώνησαν.«Μέσα είναι τα υλικά.Έρχομαι και εγώ να σας πω πως θα γίνει»λεει και αυτοί μπήκαν στην αποθηκη.
Δεν έχουμε άνοιξει ακόμα αλλά ετοιμάζουμε το μαγαζί.
«Κασσανδρα.Όλα έτοιμα είναι δεν ρωτάω έτσι;»
«Έτοιμα ναι.Ξεκίνησαν μέσα να κάνουν ζύμη.Ποιοι είναι αυτοί όμως;»ρωτάω.
«Θα κάνω μια ανακαίνιση στο μαγαζί»λεει μετά.Λίγο έμεινα με αυτο.
Αυτός δεν πρέπει να κουράζεται.
Ούτε πέντε βήματα δεν μπορεί να κάνει χωρίς να λαχανιασει.«Μήπως δεν είναι η ώρα;Θα κουραστείς...»λέω.
«Χαζός είμαι;Τίποτα δεν θα κάνω.Θα τα κάνουν όλα αυτοί.Και να ήθελα δεν...»λεει και δεν τελείωσε την πρόταση και άρχισε να βήχει.Δεν περίμενα και επειδή έχω συνηθίσει τρέχω να του φέρω ένα μπουκάλι νερό.Το πίνει σχεδόν όλο με την μια και ο βηχας σταμάτησε.
«Εντάξει είσαι;»ρωτάω.
«Γεράματα ξέρεις...»λεει ενώ γελάει.
Πως γίνεται να γελάει με όλα;
Να έχει τόσο όρεξη;Εγώ ούτε να γελάσω δεν μπορώ με τίποτα.Ευτυχώς έχω την Ληδα και κάπως γελάω επειδή και αυτή δεν θα νιώθει καλά αν είμαι στεναχωρήμενη όλη μέρα.
«Μπορείς να γελάσεις ξέρεις.Δεν θα παρεξηγηθώ.Τέλος πάντων.Έλεγα ότι θα κάνω μια ανακαίνιση στο μαγαζί.Το χρειάζεται.Έτσι όταν πάρει ο επόμενος το μαγαζί να είναι τέλειο και να μην κουραστεί»λεει.
Ό επόμενος..
Η καρδιά μου δεν το αντέχει αυτό.«Αλλά μην αγχώνεσαι εσυ.Δεν θα σε διώξει κανείς.»
«Δεν το ξέρεις αυτό...»
«Το ξέρω.Μην μου αγχώνεσαι μόνο.Αύριο το πρωί θα ξεκινήσουν το πάτωμα.Θα έρθουν νωρίς για να τελειώσει και νωρίς»λεει.Και το πάτωμα;
Τι γίνεται;«Επίσης θα αλλάξω και την τεμπελα έξω.Από «η καλύτερη πίτσα της πόλης » λέω να το κάνω «η καλύτερη πίτσα του κοσμου όλου».Τι λες;»ρωτάει.
Και γέλασα.Με φωνή.Δυνατά.Πρώτη φορά έτσι μετά από έβδομαδες.
«Δεν πας καλά...»λέω.
«Ορίστε γελάς.Αρα θα το κάνω!»λεει και πάει στην αποθηκη στους μάστορες.Αυτό που κάνει είναι απίστευτο έτσι;
Ένας άνθρωπος που ξέρει ότι...ότι τέλος πάντων έχει κάποιους μήνες ζωής ακόμα δεν βάζει το κωλο του κάτω για ένα λεπτό.Κάνει πράγματα για όλα και όλους.
Και έχει διάθεση.Καλή διάθεση.Έχει όρεξη.
Όρεξη για ζωή.
Ποσό άδικο ειναι αυτό;
BẠN ĐANG ĐỌC
Λίγο πριν το Τελευταίο Καλοκαίρι ( #2 )
Lãng mạnΔευτερο βιβλίο της σειράς. Μετά από πέντε χρόνια τι συμβαίνει στην ζωή της Κασσανδρας,του Λευτέρη,της Ολιβιας και του Σωκράτη; Για πέντε χρόνια δεν μίλαγαν μέχρι που κάτι έγινε και τους έφερε κοντά.Φτάνει αυτό για να φτιάξει η φιλια τους;Ή οι σχέσει...