Ένα πράγμα πρέπει να κάνω.
Ένα μόνο.
Ένα.Να κάνω πίσω και να φύγω.Να μπω στο αμάξι και να εξαφανιστω.Να είμαι όσο πιο μακριά της μπορώ.
Ξέρετε τι κάνω όμως εγώ;
Μένω στην θέση μου και δεν κουνιέμαι.Ούτε καν αναπνέω νομίζω για λίγο.Βάζει το χέρι της στο χέρι μου και το πρόσωπο κολλητά με το δικό μου.Μπορώ να δω τα υπέροχα μάτια της από πολύ κοντά.Από υπερβολικά πολύ κοντά.
Και δεν κουνιέμαι.
Απλά κάθομαι εδώ.
Την αφηνω να με αγγίζει.«Όταν ήσουν άρρωστος μου είπες να ξαπλώσω δίπλα σου.Όπως τότε στο σπίτι μου στο σαλόνι που βλέπαμε ταινίες θυμάσαι;»
Θυμάμαι.
Πολύ καλά θυμάμαι.
Όλα με αυτήν τα θυμάμαι πολύ καλά.«Με πήρες τηλέφωνο με απόκρυψη και καθόσουν για πόλυ ώρα και δεν μίλησες.Όταν εσυ για να πάρεις τότε την μαμά σου έκανες πολύ καιρό»συμπληρώνει.
«Με φιλησες εκείνη την μέρα θυμάσαι;Μετά είπαμε θα το συζητήσουμε.Ερχόμουν εκείνη την νύχτα στο μαγαζί Σωκράτη.Να σου πω ότι δεν μπορούσα να βγάλω το φιλί μας από το μυαλό μου.Ότι δεν μπορούσα να βγάλω εσένα από το μυαλό μου.Ότι με έκανες να νιώθω πράγματα που δεν είχα νιώσει.»
Εκείνη την νύχτα που γίναν όλα;
Ερχόταν να ειναι μαζί μου;Βάζει το χέρι της στο στήθος μου.Πάνω στην καρδιά μου.Αν έχω ακόμα καρδιά δηλαδή μετά το σημερινό.
«Σωκράτη σε θέλω.Σε θέλω στην ζωή μου.Θέλω να είμαι μαζί σου.Και ξέρω ότι κάτι νιώθεις.Γιατί κάτι νιώθεις έτσι;Όλα αυτά δείχνουν ότι κάτι νιώθεις.Δεν ξέρω τι φοβάσαι.Δεν χρειάζεται όμως να φοβάσαι.Είμαι εδώ.Σου λέω ότι είμαι εδώ και θα είμαι για όσο καιρό θελήσεις.Αν με θέλεις δηλαδή»λεει.
Κοιτάω τα χείλη της.
Ο θεε μου ποσό θέλω να την φιλήσω.«Με θέλεις;»ρωτάει σιγά.
Με κοροϊδεύεις;
Με ρωτάς αν σε θέλω;
Εσυ είσαι το μόνο πράγμα που θέλω.Μια φράση όμως έπαιζε ξανά και ξανά στο μυαλό μου.
«Αυτό θα είναι το τελευταίο σου Καλοκαίρι..»Με αυτό βρήκα κουράγιο.Βρήκα δύναμη και έκανα πίσω.Άπομακρυνα το χέρι μου.
Με κοιτάει με περιμένει να μιλήσω.
«Δεν σε θέλω Ολίβια.Πόσες φορές να το πω πια;»λέω και ήθελα να πω και αλλά.Να το κάνω πιο εύκολο για εκείνη να με ξεχάσει και να προχωρήσει.Αλλά δεν μπορούσα να πω αυτήν την φορά.Με το ζόρι κρατιέμαι να μην πέσω στην αγκαλια της γαμωτο!
YOU ARE READING
Λίγο πριν το Τελευταίο Καλοκαίρι ( #2 )
RomanceΔευτερο βιβλίο της σειράς. Μετά από πέντε χρόνια τι συμβαίνει στην ζωή της Κασσανδρας,του Λευτέρη,της Ολιβιας και του Σωκράτη; Για πέντε χρόνια δεν μίλαγαν μέχρι που κάτι έγινε και τους έφερε κοντά.Φτάνει αυτό για να φτιάξει η φιλια τους;Ή οι σχέσει...