Yeni kitaba hoşgeldiniz. Umarım bol yorumlu ve okuyuculu olur. 😀.. Hadi bismillah!
Tanıtım
Zhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir.
Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak?
Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı novelin farklı bir versiyonudur ve BL'dir. Küfür ve smut bulunur.
.
.
.1. Bölüm
-Şu sözde doğrucu mezhepler çok aşağılık! Başkalarının zorluklarından nasıl yararlanabilirler? Dışarı çıkıp hepsini katletmeme izin verin!
-Üçüncü Kıdemli Kardeş, pervasız olma ve onların oyunlarına kanma.
-Beşinci Küçük Kız Kardeş haklı. Şu anda panik yapmamalıyız. Ustamız dövüşemese bile, dördümüz buradayken fazla sorun çıkaramazlar.
-Gelişen İlahi Musibet âleminin en iyi on doğrucu uzmanının hepsi burada! Ayrıca, Usta'nın durumu…
-Hepiniz sessiz olun! Usta’nın dinlendiğini görmüyor musun?
Zhou Li, gözlerini yavaşça açtığı sırada şiddetli bir tartışma duydu. Parçalanmış görüntüler kafasında hızla doluşuyordu ve anılar da on milyonlarca iğne gibi zihnine girdi.
-Neredeyim?
-Bana ne oldu?
Kafasına giren anı parçalarıyla aniden aydınlandığını hissetti!
O, kötülüklerin Lideri Tian Dao olmuştu!
Zhou Li, önündeki her şeye şaşkınlıkla baktı. Dağın eteğinde on binlerce doğrucu yetişimci, Karanlık Saray Dağı, dört kötü mürit…Hatıralar ona gelmeye devam etti…
Tian Dao, hayatında, hepsi farklı bölgelerde hüküm süren ve her yerde sorun yaratmalarıyla tanınan büyük kötü adamlar olan dokuz öğrenci edinmişti.
En büyük öğrencisi Zheng Hai, ona ihanet ettikten sonra bir tarikat kurmuştu ve şimdi bir numaralı şeytani tarikatı olarak bilinen, kötü şöhretli Vahşet Tarikatı'nın tarikat lideriydi.
İkinci öğrencisi Shang Rong kılıçta iyiydi ve Ürkütücü Kılıç Şeytanı olmuştu. Her yerde uzmanlara meydan okuyor ve en ufak bir anlaşmazlıkta herkesi öldürüyordu.
Üçüncü, dördüncü ve beşinci müritleri zaman zaman sorun çıkarmak için dışarı çıkarlardı, ama neyse ki Karanlık Saray Dağı'ndan henüz ayrılmamışlardı.
Altıncı öğrencisi, Tian Xin, Ay Sarayının saray efendisiydi ve Yeşim Shura lakabıyla birçok kadın yetişimci tarafından desteklenen bir liderdi.
Yedinci öğrencisi Si Wu, tüm dünyayı kapsayan bir bilgi ağına sahipti, zeki ve entrikacı bir kötü adamdı. Bir keresinde, çok sayıda zayiata ve tarifsiz ıstıraplara neden olan, tohumları ekme stratejisiyle bir savaş başlatmıştı.
Sekizinci öğrencisi Hong Gong, dağdan ayrıldıktan sadece birkaç yıl sonra Şeytan Kral unvanını kazanmıştı.
Dokuzuncu öğrencisi Ci Yuan tarikatına katılan en son kişiydi ve aynı zamanda hem en sevdiği öğrencisi hem de biraz vicdanı olan tek öğrencisiydi. O da her zaman dağda kaldı.
Ne yazık ki, Tian Dao yaklaşık bin yıldır yaşıyordu, bu da bir yetişimcinin ömrünün neredeyse sınırıydı. Yaşlandıkça, dokuz öğrencisi üzerindeki kontrolü ve onlar üzerindeki caydırıcılığı azaldı. Sonunda, beşi ona ihanet etti ve otoritesine ciddi bir meydan okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...