11.Bölüm

563 78 5
                                    

Önceki bölüm

Görev: Ci Ailesini Kurtarmak
Yürüten: Ming Shi
Geri sayım sayacı: 2 gün 23 saat...
.
.
.
.
Ci Yuan, hemen dizlerinin üstüne çöküp konuştu.

-Teşekkürler, Usta!

Aynı zamanda Ci An ve iki arkadaşı da eğilerek tekrar ettiler.

-Teşekkür ederim lordum...

"Ding! Üç kişinin samimi ibadetini aldınız ve 30 erdem puanı ile ödüllendirildiniz. İpucu: Kasıtlı olarak planlanmış ibadetlerden puan verilmeyecektir."

Bir süre sonra Ci Yuan, üç adamı da dağdan aşağı gönderdi. Fakat diğer üç mürit kalmıştı. Zhou Li, onların bir şey söyleyecekmiş de söyleyemiyormuş gibi davrandığını/kıvrandığını gördüğünde açıklamaya başladı.

- Kıdemli Kardeşiniz dış dünyayı sevse de, her zaman işleri ciddiye alır ve akıllıdır. Bir günden daha kısa sürede sorunu çözecektir. Endişelenmenize gerek yok.

Duan Sheng ve Zhao Yue aynı anda dondu. Efendileri, Ming Shi'in orada kendi işlerini yapmak için iki gün harcayacağını açıkça biliyordu.
Her şey efendilerinin kontrolündeydi!

Zhou Li, yine sakince konuştu.

-Cennet Kılıç Tarikatının, en kıdemli öğrencisi Zhou Feng'i araştırmanızı istiyorum. İki gününüz var.

Zhao Yue emri duyduğunda gülümsedi. Zhou Feng'in kaçmasını istemediğinden, doğal olarak onu uzaktan takip etmesi gerekiyordu.

Sonraki gün...

Karanlık Saray Dağı Ağustos ayında aşırı derecede sıcaktı. Bu nedenle, Zhou Li serin havanın tadını çıkarmak için çardağa gitmişti.
Yetişim yapmaya ihtiyacı olmadığı için günleri son derece sıkıcı hale gelmişti.

Kendini köyün girişinde büyük bir ağacın gölgesinde oturan yaşlı bir adam gibi hissediyordu.

Üçüncü ve dokuzuncu müriti, dışarıda nöbet tutuyorlardı. Zhou Feng'in suikast girişimi olayından beri, ikisi tekrar dikkatsiz davranmaya cesaret edemiyordu.

Zhou Li'nin herhangi bir suikastçıyı savuşturacak kadar güçlü olduğunu düşünmelerine rağmen, eğer o serserilerden herhangi birinin Dağa girmesine izin verirlerse bu görevlerini ihmal ettikleri anlamına gelirdi.

Ci Yuan, endişeli bir sesle konuştu.

-Usta, Dördüncü Kıdemli kardeş onlara gerçekten yardım edebilir mi?

Zhou Li hafifçe gülümsedi ve konuştu.

-Endişelenme!

Duan Sheng de hemen onayladı.

-Küçük Kardeş, Dördüncü kardeş sinsi olmasına rağmen, kendisine verilen görevleri tamamlamak için her şeyi yapar. Endişelenmene gerek yok!

-Eh, Dördüncü Kıdemli kardeşin oyun oynayıp da görevi unutmasından korkuyorum. (Ci Yuan)

-Görevi unutmaya cesaret ederse, ustadan önce ben, ona bir ders veririm! (Duan Sheng)

-Keşke Yedinci Kıdemli Kardeş burada olsaydı...(Ci Yuan)

-Küçük Kardeş, ne dediğine dikkat et! (Duan Sheng)

Tarikatlarına ihanet edenlerin hepsi asi ve kötüydü. Efendilerinin karşısında bir hainden bahsederek cezalandırılmaya davetiye çıkarıyordu .

Zhou Li, sadece başını salladı ve konuştu.

- Yedinci, gerçekten de nadir bulunan bir yetenek. Entrikada iyi ve insanların kalpleriyle oynamayı da çok sever.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin